• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Info Slapen

Yourhelp

Nieuw lid
Lid geworden
12 apr 2020
Berichten
0
Waarderingsscore
0
Kan helaas niet slapen, iemand tips?
 
Er zijn in ons land verschillende slaapcentra. Ik ken alleen een ervaring van een vriendin die naar zo'n centrum in Zwolle is geweest. Ze is daar een aantal keer geweest en kreeg telkens opdrachten om haar slaapgedrag voor een periode aan te passen. Zij lag jaren 's nachts wakker, maar was overdag daar gek genoeg niet extra moe van.
Ze heeft nu een normaal slaapritme en is heel erg blij.
 
Opblijven, ogen openhouden, lekker jezelf toestaan veel te denken.
 
Als je niet kunt slapen, in elk geval niet de computer aanzetten.
 
Kan helaas niet slapen, iemand tips?
gewoon een joint roken voor het slapen of een goed glas port of whisky
zelf zou iik de eerste kiezen dat helpt ook tegen dromen/nachtmerries dan laten die klote clowns je met rust tijdens het slapen.
 
Het is meestal voor een ieder verschillend,ik neem een bak koffie en zit dan meestal een
half uur achter de pc,dan slaap ik vaak meteen.

Maar dat is voor iedereen toch weer anders
 
gewoon een joint roken voor het slapen of een goed glas port of whisky
zelf zou iik de eerste kiezen dat helpt ook tegen dromen/nachtmerries dan laten die klote clowns je met rust tijdens het slapen.

In dit advies schuilt volgens mij de grootste kans op verslaving en het gegeven dat het op zeker moment niet bij één joint of glas blijft.

Niet of slecht kunnen slapen heeft mijn inziens met onrust in het lichaam te maken.
Ga voor het slapen een klein half uurtje wandelen, om je geest tot rust te brengen.
 
grappig dat abrham dat zegt ik zat gister paar fotos van woodstock te bekijken zie ik daar abrham staan met LSD luisterend naar jefferson airplane - somebody to love. :rolleyes:

dat wij de hele dag achter de pc zitten is ook verslaving, koffie in de ochtend is ook drugs en verslaving, zoals ik mensen ken zijn ze eigelijk altijd wel onder invloed van iets. alleen witte dingen zijn breeder geacepteerd


vraag je op een feest waar het fking bier is, is het een normale vraag!
vraag je op een feest waar de wiet is ben je een junk!

als de russen een bom gooien ergens bij aleppo huilt de hele westerse wereld
als de amerikanen mensen martelen in cuba of met drones onschulidge vermoorden dan is het allemaal cool


dus mijn advies doe gewoon wat werkt en waar je zin in hebt zal je het meeste plezier van hebben en hou je vooral niet bezig met wat andere mensen acepteren zo zal je gelukkiger zijn en beter slapen !
 
Mijn slapeloosheid duurt al zo'n 24 jaar, heeft o.a. ook te maken met wel of geen innerlijke rust.
Een achterbuurvrouw heeft ook problemen met slapen. Die gebruikt Metasleep. Op natuurlijke basis. Nou ben ik altijd zeer sceptisch over dat soort middelen. Heb van haar een aantal geprobeerd en ik moet eerlijk toegeven, voor mij werkt dit wel. Gebruik het nu zeker een half jaar. Het gaat wat op en neer, maar over het algemeen ben ik er wel tevreden over. Ik bestel het altijd bij Zoekresultaat | voordelig online kopen | De Online Drogist De drogist in het dorp is mij wat te prijzig. Ik bestel altijd 60 stuks, per keer en gebruik ik 1 tot anderhalf tablet.
 
Dat is exclusief verzendkosten die 3 euro zijn. Is dus ietsjes duurder inclusief!
 
Inderdaad, over gekeken omdat mijn medicatie over het minimum bedrag gaat.
 
De realiteit presenteert zich in je hoofd, en je weet niet eens of dat het de realiteit is. Kies iets om de realiteit een stukje te verschuiven, en opeens, vanuit opzij gezien, kan je beter inschatten waar je nu eigenlijk naar kijkt.
 
Worden er tegenwoordig geen schaapjes meer geteld? 🐐🐐🐐🐐🐐:zzz::zzz:
 
Pas nog gelezen dat dit niet helpt.
 
Alcohol en drugs worden afgeraden om in slaap te vallen, omdat je wel snel in slaap valt, maar later weer wakker wordt. Ik weet wel dat te lang 's avonds achter de pc, telefoon, tv zitten niet goed is. (Het blauwe licht verstoord je biologische slaap. En een vast ritme houden is ook belangrijk, vaste tijden opstaan en naar bed gaan. Er zijn ook trainingen/cursussen voor.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan