• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

SlimCleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eva38

Vaak hier
Lid geworden
25 apr 2012
Berichten
674
Waarderingsscore
3
Clickx raadt het gebruik van SlimCleaner aan maar toch wil ik graag eens horen van dit forum vol" slimmerds" (en dat meen ik ernstig) of zij hiermee akkoord gaan. Ik wacht dus even met de installatie .
 
Bedankt Adam voor het artikel. Ik gebruik maar verder Wise disk-en registry-cleaner en regelmatig Malwarebytes.
 
Het is de een voor de ander.
Wise Disk Cleaner gebruik ik ook al weer meer dan jaar en heeft nog geen enkel probleem veroorzaakt.
 
Als je bij wisecleaner de geavanceerde opties gebruikt, kan het wel fout gaan. Je kunt dan windows bestanden verwijderen, waarna je fouten ziet bij sfc /scannow. Windows kan dan nog wel zonder problemen werken, maar toch is het niet helemaal jofel. Er was ook lange tijd een conflict met spywareblaster, waarbij een flink aantal beschermingen daarvan verdwenen. Dat lijkt nu wel opgelost te zijn.

Ik sluit me aan bij de anderen, in het algemeen kun je het beste met een grote boog om al die cleaners, optimizers, updaters, en meer van dat fraais, heen lopen.
 
Vergader eens met de moderators wat je in die functie nu wel of niet kunt promoten.
Gebruikers mogen van mij de groot mogelijke onzin verkondigen maar moderators in mijn ogen niet, alleen de basis wetenswaardigheden vekondigen en zich verre houden van de onzin die het hele internet over Windows onderhoud vervuilen.
Weer een ban zal zeker helpen om deze houding van mij te veranderen............
 
Hallo Lange Pier,

Als ik goed gekeken heb, zie ik hierboven twee reagerende moderatoren. Ik kan niets ontdekken wat zij verkeerd gezegd zouden kunnen hebben of wat partijdig zou kunnen zijn. Ik zie al helemaal geen "grootst mogelijke onzin".

Misschien kunt u een vrijwillige retraite in overweging nemen. :)
 
Lange Pier heeft een sterkte mening als het gaat om deze al meer dan eens hier gevoerde discussie. Hij miszegt hiermee niets! Velen mensen geloven wel in cleaners, velen anderen niet. Daarin is men vrij.

Na enkele tests van een tijd geleden waarin ik het wel of niet gebruik van cleaners heb getest ben ik ook tot de conclusie gekomen dat ze weinig meerwaarde hebben. Wanneer ik een clean wil doen gebruik ik de schijf opruimer aanwezig in iedere Windows.
 
Wimdows 10 Enterprise LTSB zit nu 8 dagen in mijn Dell.
In die acht dagen heeft Wise Disk Cleaner in drie beurten al 2,8 GB verwijderd.

Verder gebruik ik dagelijks de The File Cleaner van Old Timer en Windows heeft nog niks nadeligs ondervonden.
Veel computergerelateerde websites hebben het van tijd tot tijd ook over opruimen om Windows snel te houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan