• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Smartfoon Klipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Waarderingsscore
4
mijn smartfoon heeft altijd goed gewerkt en nu ineens kan ik nog maar alleen het opstartscherm zien en ik kan die niet meer uit zetten die gaat uit en aan nu en dat blijft zo , weet er iemand wat er gaande is ?

Ik had nog nooit van dat merk Klipad gehoord.
Welke Klipad heb jij eigenlijk en welke Androidversie?

Het lijkt mij het beste dat je een andere telefoon koopt met minimaal Android 12.
Die zijn er ook in goedkopere versies.
Dan weet je zeker dat alle apps ook weer een lange tijd worden ondersteund.
Want tegenwoordig is het vaak Android 8 die nog ondersteund wordt.

Beste Abraham545 het is een Androit 7 en het is KLIPAD Mobile Phone Model KL 450 S/N :20180704
in tussen tijd heb ik hem terug kunnen opstarten en heb dan een Back-up terug gezet en een Fabriek instelling gedaan nu is alles weer goed , alleen kan ik mijn CleverDog camera niet meer opstarten en ik heb die nodig , het opstarten gaat goed maar kom niet verder op het scherm met een witte tekst met de aanduiding van beveiliging dat ik moet activeren en wat ik dan ook doe maar reageert niet dan moet ik alles herhalen maar idem .

Ook android 7 wordt niet meer ondersteund, en van updates voorzien. Alleen deze versies nog.

En wat betreft die camera. Ondersteund die een oud android systeem is het deze app?

Die heeft zeer slechte recenties en gebruikerservaringen. Lukt het niet om het via de computer de camera te benaderen?
Ik zie dat de download via de site al niet werkt!

Via een andere website kom ik dit tegen, maar voorzichtigheid geboden ik kreeg een beveiligingswaarschuwing.

Of probeer het via een android emulator zoals in dit voorbeeld.

Laatst bewerkt:
Ja het is die Clever Dog Apps On Google Play , en ik heb ook die beveiligingswaarschuwing gekregen
maar ik kan dit niet nazien , wat ik u ook nog wil mede delen op mijn pc werkt dat wel ?
kan jij mij zeggen wat ik nu moet doen om dat terug in orde in orde te krijgen , op mijn pc werkt alles goed en op mijn gsm niet ? moet ik die dan verwijderen en terug instaleren?

op mijn pc werkt alles goed en op mijn gsm niet ? moet ik die dan verwijderen en terug instaleren?
Dat heeft geen zin, jou telefoon is te oud voor die app. Of via de computer gebruiken of een nieuwere telefoon aanschaffen.

Wat ik niet kan begrijpen ik heb een pc waar Windows met versie 8.1 opstaat en daar gaat dat wel op die werkt toch heel goed , en wat betreft een niew toestel aanschaffen daar kunt gij wel gelijk in hebben , maar mijn toestel is nog maar 2 jaar oud dat is dan toch heel snel vind u niet?

Wat ik niet kan begrijpen ik heb een pc waar Windows met versie 8.1 opstaat en daar gaat dat wel op die werkt toch heel goed , en wat betreft een niew toestel aanschaffen daar kunt gij wel gelijk in hebben , maar mijn toestel is nog maar 2 jaar oud dat is dan toch heel snel vind u niet?
Nog maar 2 jaar oud.
Als je het toestel 2 jaar geleden gekocht hebt, was het al jaren verouderd.

Android Lollipop = Android 5 kwam in 2014 uit, dat is nu tien jaar geleden.

wat betreft een niew toestel aanschaffen daar kunt gij wel gelijk in hebben , maar mijn toestel is nog maar 2 jaar oud dat is dan toch heel snel vind u niet?
Klopt, maar als jij een telefoon koopt met al een oudere besturing erop dan loop je gelijk achter.
Dus iets om in de toekomst goed naar te kijken.

Ook loopt jij achter met jou Windows 8.1, die wordt namelijk ook niet meer ondersteund en is dus onveilig. Ondersteuning van Windows 8.1 is 10 januari 2023 afgelopen. Tot voor kort kon je nog gratis upgraden naar Windows 10, nu moet je een licentie kopen om dat te doen, maar dat hoef niet duur te zijn, zijn leden hier die goede sites weten, waar het een paar euro kost.
Maar die ondersteuning stopt 14 oktober.

ok bedankt ik zal er op letten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan