• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Smartphone en VPN

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunny70

Nieuw lid
Lid geworden
3 dec 2016
Berichten
25
Waarderingsscore
2
Hallo.Ik heb een Xiaomi 11T smartphone met VPN en als ik surf en bv Bol.com bezoek komt er onmiddelijk googleadservices.com naar boven en zo zijn er meer sites.Is er iemand die hier mee bekend is en mij hiermee wil helpen.Bij voorbaat hartelijk dank
 
Min of meer. Kun je iets meer omschrijven hoe het naar boven komt?
VPN blokkeert niet per definitie ads, welke VPN gebruik je?
 
Sterker nog, vpn kan bij design niet eens advertenties blokkeren. Sommige vpn diensten bouwen adblockers in hun client.

Zowiezo is de beveiliging die een VPN dienst biedt maar erg beperkt. Alleen in bepaalde situaties (omzeilen regio restricties, voor blijvoorbeeld Netflix en open wifi netwerken) heeft een VPN dienst maar enig nut.

Ik zou eerder eens op zoek gaan naar een goede adblocker.
 
Goeie tip van Henry maar zoals alles ook hier een kleine sidenote.
Thuis blokker ik ads op DNS niveau maar dit kan ook blokkades opleveren welke je niet wil. Als je een complete leek bent zal dat waarschijnlijk ook frustraties opleveren.
 
Hallo.Ik heb een Xiaomi 11T smartphone met VPN en als ik surf en bv Bol.com bezoek komt er onmiddelijk googleadservices.com naar boven en zo zijn er meer sites.Is er iemand die hier mee bekend is en mij hiermee wil helpen.Bij voorbaat hartelijk dank
Ik wil U allen bedanken voor het meedenken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan