• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Smileys.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 59498
  • Startdatum
De knop Smileys zit verborgen onder/achter de middelste knop met 3 puntjes (= Meer opties...):
5f7b3471f3df6-Ashampoo_Snap_2020.10.05_16h55m15s_002_.png


Er lijkt op het eerste gezicht wel meer verdwenen te zijn in de werkbalk bovenin het reactievak. Zo zien we daar nog wel de B om tekst vet te maken en de I om tekst schuin te schrijven, maar de U om tekst te onderstrepen is foetsie.
Maar die U zit dus ook verborgen. In dit geval achter de eerste knop met 3 puntjes:
5f7b35691eb7f-Ashampoo_Snap_2020.10.05_17h00m35s_003_.png


Er staan nu maar liefst 3 van die Meer opties knoppen. Helemaal achteraan staat er ook nog een.
 
Dit was mij nog niet eerder opgevallen, maar ik vermoed dat het met de upgrade naar Xenforo 2.2 te maken heeft.
 
Makkelijk genoeg ook weer anders te zetten via het ACP zodat belangrijke zaken, zoals smilies weer direct zichtbaar zijn, net als de quote knop. De paragraph zou dan verborgen kunnen, wordt zelden gebruikt.
Kwestie van even tunen.
 
Het zou nu weer beter vindbaar moeten zijn :)
 
Bedankt YdieresiS. Maar zou je de knoppen B, I, U en S naast elkaar kunnen zetten? Staat wat netter. Vooral de knoppen B, I en U horen naast elkaar te staan, vind ik.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan