• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost sms afprinten

Status
Niet open voor verdere reacties.

pluspower

Junior lid
Lid geworden
18 jan 2020
Berichten
87
Waarderingsscore
13
Voor één sms af te printen neem ik een foto van de sms en dan is het geen probleem om deze met paint.net af te printen.
Bestaat de mogelijkheid om meerde sms'en van iPhone (versie Android 6.0 ) af te printen? Vermoedelijk eerst verbinding maken met PC . Op Google vond ik het volgend" Om tekstberichten te exporteren van Iphone naar computer moet je op "Informatie" klikken bovenaan en daarna vind je de SMS tab in de linker zijbalk." enz.... exporteren . Maar nergens vind ik het woord "Informatie" op de Iphone.
 
geen verstand van appels.
met android zo ik de tekst koperen en dit in een document plakken.

die kan je vervolgens op je computer vanuit de cloud gewoon openen
 
Zou dat met Apple ook doen.
 
nlreiniernl, instellingen>Over de telefoon> daar staat Android-versie 6.0

Boertje125, met android zo ik de tekst koperen en dit in een document plakken.
Maar hoe kopieer ik de tekst naar mijn PC ???
 
In een mail plakken en die naar je zelf sturen.
 
nlreiniernl, instellingen>Over de telefoon> daar staat Android-versie 6.0

Boertje125, met android zo ik de tekst koperen en dit in een document plakken.
Maar hoe kopieer ik de tekst naar mijn PC ???
Je hebt dus helemaal geen iPhone. Vrij verwarrend als je eerst zegt een iPhone te hebben en dan een Android blijkt te zijn.

Plak de tekst op Pastebin, open de link op je PC en print het uit.
 
Even opgezocht. Het blijkt dat mijn toestel geen Iphone is maar een smartphone is. Sorry
 
Even opgezocht. Het blijkt dat mijn toestel geen Iphone is maar een smartphone is. Sorry
Alle telefoons zijn tegenwoordig smartphone's :joy:

Maar inderdaad als je meerdere SMS'jes van de telefoon wil uitprinten is dit het beste om te doen met de computer. Mocht je hier aan willen beginnen wil ik wel eens kijken welk programma dat het makkelijkst kan doen.
 
Vele opmerkingen en raadgevingen hebben mij geholpen om verder te zoeken op Google en heb de oplossing gevonden. Dank aan iedereen.
Ik heb een app geïnstalleerd op mijn smartphone en een andere app van dezelfde uitgever op mijn laptop. De verbinding tussen beiden kan ik kiezen tussen bluetooth of met USB-snoer. Het resultaat kan ik kopiëren naar een word-document of zelfs rechtstreeks naar de printer sturen met de app cloudprinter die reeds op mijn smartphone stond.
Dus: Probleem is opgelost
 
Mooizo! Mochten er in de toekomst dingen zijn weet je ons te vinden.
 
Fijn! Ik zal dit topic als opgelost markeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan