• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

SMS-dienst op PC scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

nDuke

Nieuw lid
Lid geworden
6 dec 2010
Waarderingsscore
0
Beste mensen,

Ik heb een probleem en kan nergens een goed antwoord vinden, dus probeer ik een antwoord te krijgen via jullie.
Het zit namelijk zo; wij hebben vrijdag een kerstgala op school, waarbij mensen kunnen sms-en, en die tekst word dan op groot scherm geprojecteerd via een XP laptop.
Het punt is, ik heb hier geen ervaring mee...
Moet ik mn eigen nummer geven en dan de smsjes overtypen in een powerpoint?
Hoe houd ik dat dan draaiend? Zonder dat iedereen ziet dat ik aan het typen ben?

Kan iemand me misschien helpen, ondanks dat het schoollaptops zijn, zou ik ook rechten kunnen krijgen hierop, dus eventuele software die nodig is zou geen probleem zijn.

Het punt is dat we niet aan een contract met een SMS service dienst willen vastzitten en we hoeven er ook geen winst op te maken.

We zijn overigens ook bereid om de smsjes over te typen. Desnoods maken we een rooster om af te wisselen.

Alvast bedankt!

Tariq.

Mailen mag ook: Tariq_groot@live.nl

in hoeverre ik weet is dat niet acht mogelijk.
bij bepaalde telefoons heb je wel software waarmee je als het goed is je berichten kan overzetten naar de pc maar ik heb verder niet echt een idee daarvan.

als ik jou was zou ik sowieso niet je eigen nummer gebruiken want dan heb je kans dat ze later gaan lopen etteren ermee en daar zit je niet op te wachten.
voor een tientje heb je een nieuwe simkaart en dan gebruik je die daarvoor en gooi m daarna weg.

overigens vind ik het een beetje sneu om smsjes te gaan overtypen in powerpoint (maar dat is mijn mening, doe het goed of doe het niet:wink:)

Dit zou een optie kunnen zijn: KLIK. Denk eraan dat je telefoon met een kabel verbonden moet zijn met de computer (geldt eigenlijk voor alle oplossingen).
Een (betaalde) optie is: http://smsenabler.com/.

Dit zou een optie kunnen zijn: KLIK. Denk eraan dat je telefoon met een kabel verbonden moet zijn met de computer (geldt eigenlijk voor alle oplossingen).
Een (betaalde) optie is: http://smsenabler.com/.

maar dan moet je het nog steeds zelf invoeren om op een scherm te laten zien (als ik het goed heb,[in ieder geval bij de betaalde versie])
dus eigenlijk moet je nog een prog. hebben dat de tekst automatisch voorbij laat komen denk ik zo..

ok sorry:wall:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan