• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Snelkoppelingen office 2000 Prof

• Onderwerp starter Onderwerp starter simal
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

simal

Gast
FONT=Arial] :o [/FONT]
Heb volgend probleem :
Bij opstarten van PC krijg ik steeds het bericht dat " De snelkoppeling MORZE5-Ink verwijst naar een lokatie die niet beshikbaar is ... deze lokatie kan zich bevinden enz... controleer verbinding internet of thuisnetwerk.....probeer opnieuw. OK"
Ik druk OK en krijg hetzelfde bericht maar dan met MORZE1-Ink terug OK en dan een ander nummer maar altijd met .Ink.
Na lang zoeken kwam ik tot de vaststelling dat al deze snelkoppelingen in een lijst vermeld stonden in START-Opstarten-Office 2000-
Ik heb ze zelf niet aangemaakt, toch niet bewust. Heb de raad gekregen
Taakbalk -menu Start-aanpassen-geavanceerd -Programma's opstarten-De bestanden verwijderen-
Heb dat gedaan en inderdaad de lijst was verdwenen zonder enige schade.
Na terug opstarten van de PC kwam terug het eerste bericht MORZE5-Ink dus. Dat bericht krijg ik niet meer weg en er worden in Opstarten-Office terug snelkoppelingen aangemaakt zonder mijn tussenkomst.
Hier een paar van de vele : 62B5Q2PN.Ink
OCDD26NN.Ink
Ik werk met windows ME. Kan er iemand mij vertellen wat er aan de hand is en hoe ik deze toestand kan verhelpen ?

Simal,

Je blijft deze melding krijgen omdat er een (of meerdere) verwijzingen zijn in het register van de pc.

Ga naar start--->uitvoeren---> (type in: regedit) dan start regedit op. Pak de zoekfunctie en voer de namen in van de verwijzingen (MORZE1-Ink, MORZE5-Ink) druk zoeken. Regedit zal met de sleutels in het register komen. Verwijder deze sleutels.

Wat je ook kan doen is het programma REGCLEAN van microsoft downloaden (gratis) dit progje haalt alle loze sleutels uit je register.

Wel even waakzaamheid tonen als je in het register werkt, dit is namelijk het hart van de computer...(softwarematig dan :D )

Jdl,
heb het nodige gedaan,maar niet alle sleutels van 00 tot 10 verwijderd enkel Morze5 en morze 1. Moet ik ze allemaal verwijderen? Heb PC terug opgestart en Morze 5 blijft nog altijd op het bureaublad verschijnen.
Ik ga nu regclean proberen.
Simal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan