• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Softmakers nieuwe en gratis versie Office 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Veel mensen die een oudere versie Microsoft gebruikten zijn overgegaan op Softmakers Office 2016.

Softmaker heeft dit jaar een geheel nieuw ontworpen Office pakket gelanceerd en inmiddels is daar een gratis versie van uitgekomen.
Kon Office 2016 gratis enkel opslaan in de oudere MS Office comptabiliteit.
Office 2018 Free is nu compatibel met e moderne MS Office pakketten.

Textmaker (Word):

en_sfo_ui_new.png


Planmaker (Excel)

en_touch_mode_off.png


Dit gratis moois kan je hier vinden: www.freeoffice.com - Overzicht

Bij download zal jij jouw e-maildres moeten invullen - via jouw e-mail ontvang je dan de licntiecode om het pakket volledig functioneel te krijgen.


Ook Linux gebruikers kunnen hun voordeel doen - dit Office 2018 Free pakket is er ook voor Linux.
 
Op zich natuurlijk een gouden tip, Abraham, waarvoor dank.

Maar, na installatie bleek zich bij mij het bekende SoftMaker probleem voor te doen: instellingen worden niet bewaard.

Voorbeeld: ik wil alleen Verdana als lettertype. Je ontvinkt alles en kiest alleen Verdana. Je kunt alleen OK zeggen (niet Toepassen of zo), maar de ellenlange lijst met lettertypen blijft gewoon staan. (Ook eerst herstarten geprobeerd).

Eveneens "als administrator" geprobeerd: geen verschil. Ook kreeg ik de spellingscontrole niet aan de praat.

Dus voorlopig ben ik maar even teruggekeerd naar de oude Ashampoo TextMaker.

PlanMaker laat ik weg, omdat ik daarvoor, naar tevredenheid, Excel Starter 2010 heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan