• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Software migreren naar andere PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is in ieder geval een zakelijk programma . Mijn werkgever gebruikt dit ook maar waarvoor weet ik ook niet. Bij mijn werkgever is dit speciaal aangepast voor zijn zaak, het fijne weet ik niet.
 
Een goede tip, waard om eens te proberen, bedankt.


Dit programma heet nu PC Trans, ik heb dit 2 maand geleden aangeschaft om desktopprogs ook op mijn laptop te zetten metv behoud van alle instellingen. De programma's kunnen in elke map of pc naar keuze gezet worden. Alle registersleutels worden ineens meegekopiëerd. Ik heb zo'n zestal programma's gekopiëerd zonder fouten.
 
ShadyAngel,
Ik denk dat U de meest correcte omschrijving weergeeft van het programma, want het is wel degelijk een programma, mocht het een online applicatie zijn, was het niet nodig om te installeren.
Ik denk ook dat het een programma is dat op "maat" is gemaakt en gepersonaliseerd, vandaar de hoge onkosten bij migratie ervan naar een andere pc, al of niet aangepast aan het type bestuurprogramma, 64 bit of 32 bit, Ik zeg dit omdat Ik ook vermoed dat het werkelijk uitmaakt dat dit besproken programma op een 32 bit pc wordt uitgevoerd, volgens de uitleg die mijn familielid heeft gekregen van de installateur van het programma, is dit nu correcte verwoording is of niet, dat laat Ik in het midden.

Isabel is een op maat gemaakt boekhoudpakket, zegt Swaken, Ik vermoed dat dit zo is, in ieder geval weet Ik dat het hem veel geld heeft gekost (zonder het bedrag te kennen, dit zijn mijn zaken niet) er is dus niks mis mee om het ( betaalde ) programma, op een nieuwe pc in gebruik te nemen omdat de oude pc aan vervanging toe is, hier gebeuren geen illegale zaken.

En idd kan men zakelijke uitgaven inbrengen als bedrijfsonkosten, natuurlijk kan men niet meer inbrengen dan men verdient, en een kei kan men het vel niet afstropen, maar daar gaat het hier niet om, laat ons bij het onderwerp blijven, anders kon Ik ook een boekhoudkundig forum raadplegen mocht dat het probleem zijn, of niet, :relieved:

Dat is in ieder geval een zakelijk programma . Mijn werkgever gebruikt dit ook maar waarvoor weet ik ook niet. Bij mijn werkgever is dit speciaal aangepast voor zijn zaak, het fijne weet ik niet.
 
als je de laatste optie wilt gebruiken dien je een verbinding aan te maken tussen de 2 schijven
m.a.w. je dient de 2 pc's met elkaar te verbinden …
of je kiest voor optie 1 (netwerkverbinding )en deze is dan ook de gemakkelijkste denk ik .
 
De laatste optie dient om toepassingen naar een andere interne of externe schijf te veplaatsen op of via dezelfde pc. De 2e optie gebruik ik om bijvoorbeeld een applicatie over te brengen naar een andere pc (in mijn geval desktop naar laptop. De 1e optie doet dit laatste ook maar dan via een netwerkverbinding. Persoonlijk vind ik optie 2 het handigst. Welke verkozen is afhankelijk van het doel en gebruiksgemak.
 
Gebruik jij hiervoor de free versie?
 
Nee, ik gebruik van al mijn EaseUS programma's (Backup, Partition Master, Recovery, Disk Copy en PC Trans de betaalde versies. De free versies zijn beperkter in hun mogelijkheden. Er was een paar maanden geleden een speciale actie voor de 5 pakketten samen aan 50€ (met levenslange upgrades - ik heb van alle 5 ondertussen de nieuwste versie gekregen. Ik dacht eerst aan truukje maar ze zijn eerlijk.
 
Na enige tijd testen en proberen, blijkt "innosetup" toch te werken, dit programma kan met bestaande gegevens op de pc, een set up maken en het programma dat je nodig hebt, op een "nieuwe" pc installeren
Emi, jammer genoeg, gaat het niet altijd op dat een 32 bit programma op een 64 bit bestuursprogramma werkt, soms kan het lukken maar niet in dit geval, wat dit betreft had mijn schoonbroer gelijk, dit 32 bit programma niet compatibel is met een 64 bit installatie.
Wat mij betreft mag er een slotje op, als er geen reacties meer zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan