• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sommige programma's openen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

hikmate

Gevestigd lid
Lid geworden
1 apr 2015
Berichten
202
Waarderingsscore
0
Dag iedereen

Onlangs had ik mijn laptop gereset. Het stond op windows 8 en ik wou 8.1 dus ik heb ze geupdate via een programma. Sinds ik dat deed, kan ik sommige programma's niet meer open bv. alle standaard acer programma's en als ik windows photo viewer wil open komt er dat com surrogate niet werkt. Als ik bv die acer apps open komt er, ... werkt niet meer er word naar een oplossing gezocht en dan moet je op programma afsluiten klikken.
 
Waarmee heb jij dit geupdated?
Dit moet/kun je toch via Windows update doen.
Heb je met dat programma geen virus binnen gehaald?
 
Kijk ook even in de logboeken van de computer wat deze te melden hebben.
 
Ik heb het al opgelost, gewoon naar windows 10 geupdate en nee het was geen virus. Gedownload van de Microsoft site
 
Goed te horen dat het is opgelost!
Mooi dat het geen virus was, maar omdat jij zei -> ik heb ze geupdate via een programma, dacht ik aan een vreemd programma.
 
Huh. Raar maar waar zullen we maar zeggen. Je moet ook niet alles willen begrijpen het zijn tenslotte computers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan