• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Sommige webcams vertonen stilstaand beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

jbiggie1

Junior lid
Lid geworden
17 nov 2018
Berichten
32
Waarderingsscore
0
Dag ik heb een nieuwe pc gemaakt met wi 10. Alles werkt goed al een paar weken alleen van sommige webcams, niet allemaal, zie ik alleen stilstaand beeld, terwijl ze op een laptop wel goed werken. Wat kan er aan de hand zijn.
 
Hallo,

Zou jij iets meer informatie over jou probleem kunnen geven?
Heb jij meerdere webcams aangesloten op de pc, die niet goed werken?
Hoe zijn ze aangesloten?
Wat is het merk en type webcam die jij gebruikt?
Gebruik jij een bepaald programma met die webcams?
 
Via welke browser probeer jij te kijken? Al een andere geprobeerd?
Want het ligt niet aan Windows 10 zelf.
 
Inderdaad, nu je het zegt. Chrome en Flashpeak stilstaand beeld. Edge bewegend. Dan ligt het aan Chrome dus?
 
Ja dan ligt het aan Chrome.
Gebruik jij op de laptop ook Chrome?
Ik kan wel via Chrome naar de eerste live video kijken.
Dus mogelijk dat een reset van Chrome al voldoende is.
 
Ja ik gebruik chrome, maar ook op mijn laptop. Hoe doe je zo'n reset
 
Inmiddels gereset en videokaart drivers geupdate. In de instellingen van chrome zie ik geen verschillen tussen laptop en pc. Beeld staat echter nog steeds stil
 
Kijk eens of het helpt om hardware versnelling uit te zetten via de Chrome instellingen.
Ga in de instellingen naar geavanceerd-systeem-hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar.

Ik neem aan dat beide de zelfde versie gebruiken?
Te vinden via de 3 puntjes-help-over Google Chrome
 
Helaas helpt dit ook niet.
 
hier kan ik probleemloos planespotting bekijken in chrome en heb er zelfs geluid bij van de verkeerstoren denk ik .. het geluid verkreeg ik pas toen ik hier de hardwareversnelling aanzette .
 
Ik kreeg geluid zonder hardware versneller aan.
Helaas helpt dit ook niet.

Nog gekeken of je de zelfde versies gebruikt?
Anders zou je gewoon een andere browser kunnen gebruiken voor die site.
 
Dag, ik heb chrome verwijderd en weer geïnstalleerd, geen resultaat. Ik weet wel dat ik andere browser kan gebruiken, maar dat is gewoonweg niet de bedoeling, iets wat altijd gewerkt heeft zou dat nu ook moeten doen
 
Kan het iets te maken hebben met, en nu roep ik echt maar iets, flash of java of zoiets, moet ik soms iets extra's installeren?
 
Nee want dan had je wel een melding gezien daar over.

Jij gebruikt geen adblocker of andere extensie op die pc?
 
zelfs met een ad blocker kan ik hier via de Firefox het filmpje live zien van planespotting
 
ja, wel een adblocker, maar dat is dezelfde als op de laptop, daar zie ik geen enkele reclame. Ik heb die ab al eens uitgeschakeld, maar dan zie je wel een hoop bewegende reclame, maar nog steeds stilstaand beeld
 
Heb net nog een keer naar jou eerste link gekeken en het valt mij op dat ik soms eerst op de pauze knop en dan weer op start moet drukken voordat ik beeld krijg. Is dit bij jou ook zo? Zo ja dan werkt het wel, alleen een beetje omslachtig.
 
Nee, daar heb (had dus...) ik geen last van.
 
Hier ook eens gechekt via Edge, Chrome en Opera … beide links geven bewegend beeld en geluid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan