• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Sommige webcams vertonen stilstaand beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, het werkt bij mij alleen niet op de nieuwe PC in chrome en flashpeak (chrome ook). Dan denk je toch aan een of andere kleine instelling in chrome maar misschien toch ook oin wi 10? In chrome heb ik alles al geprobeerd wat er maar in te stellen viel.
 
Ik weet ook geen andere mogelijk om het binnen Chrome werkend te krijgen.
Want een reset en een herinstallatie heeft al niets gedaan.
Als jij een speedtest doet in Chrome heb jij dan een stabiele en hogere verbinding?
 
Ja ik heb een goede en stabiele verbinding van ruim over 400 mbps (als ik het goed uitdruk..). Ik kan geen enkel verschil ontdekken in de chrome instelling tussen een laptop waar het wel werkt en de pc.
Zo langzamerhand denk ik dan als amateur, zou het toch niet iets in windows zijn, da's immers ook opnieuw geinstalleerd.
 
Ik krijg de radar die Emi plaatst ook op geen enkele manier aan de praat met bewegend beeld. In geen enkele browser.
 
de radar gaat hier dus wel met de edge ook met de chrome en onder Firefox is deze radar in beweging
 
Dag, het probleem is opgelost op een onverwachte manier. Ik heb eigenlijk zonder verwachting gechat met Ziggo, die gaven als een mogelijke oplossing aan modem en switch zeker 5 minuten uitzetten en aan. En warempel, alles werkt weer. Wat mij betreft niet te verklaren maar wel opgelost. Dank allen voor het meedenken
 
Hallo,

Mooi dat je de oplossing hebt gevonden.
Geen dank!
 
Soms is de oplossing redelijk eenvoudig, alhoewel ik hem ook even niet in die hoek had gezocht. Fijn dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan