Vraag SoundToetch

johan1941

Nieuw lid
Ik denk het al gevonden te hebben, ik kan me niet aanmelden bij bose, heb a l een nieuw wachtwoord gemaakt maar hij werkt, ik weet niet of bose nog een melding maakt dat het is veranderd het nadeel is dat je hem opnieuw moet unstalleren om die verbinding wil maken, maar ik blijf proberen , ik kan niet goed lezen het moet alles met een loupe doen, dan zie het wel eens over hoofd met lezen
 

Aarie25

Moderator
Team lid
Dat zou ook een oorzaak kunnen zijn.
Maar als jij moeite hebt om het te lezen, kun je dan niet even iemand anders om hulp vragen?
 

erikdenhouter

Gevestigd lid
. . . heb a l een nieuw wachtwoord gemaakt maar hij werkt, ik weet niet of bose nog een melding maakt dat het is veranderd . . .
Bij de meeste accounts krijg je geen bevestiging, maar je moet wel opnieuw inloggen met dat nieuwe wachtwoord.

Heel slecht dat je voor zoiets moet aanmelden bij de fabrikant. Het zal mij er zeker van weerhouden een Bose systeem te kopen, of welk systeem dan ook wat zoiets verlangt.
 

erikdenhouter

Gevestigd lid
Inloggen op die account kan je ook in het scherm na het toevoegen van een luidspreker, onderaan staat een link voor een bestaande account :
Bose_account_inloggen.jpg
 

johan1941

Nieuw lid
Bedankt dat had ik al gedaan maar kon niet verbinden, had ook al een nieuwe accounr aan gemaakt maar kom er niet in, hoe kan ik me aanmelden bij Bose, met een flits bij het afsluiten zie ik de flits van de zenders
 

Aarie25

Moderator
Team lid
Wat voor melding krijg je te zien als je niet kunt inloggen?
Of gebeurd er gewoon niets?
 

Aarie25

Moderator
Team lid
Maar werkt het dan ook weer?
 

johan1276

Gevestigd lid
Ik ben nog steeds niet uit, wat doe ik verkeerd, ik doe het zo :
SoundToutch geinstalleerd
Geopend
Aan de slag
Netwerk Wi-fi
Aanmelden
Netwerknaam en WW
Verbinden met usb
Als hij klaar met verbinden brand op de display wit
Usb weer los
Dan komt er een nieuw scherm
Luidspreker toevoegen
Nog een keer verbinden met usb, ook weer wachten tot hij is verbonden
Landinstellen
Aan melden bij Bose
Gaat dan zoeken
Duurt een tijd en dan komt de melding van
Kan niet verbinden
Wat vergeet ik of nog moet doen
 

Aarie25

Moderator
Team lid
Ik snap er niets meer van, want ik denk dat jij alles goed doet.
Wat je eens zou kunnen doen is Bose een mail sturen, misschien dat hun nog iets weten wat wel gaat werken. Contact opnemen
 

erikdenhouter

Gevestigd lid
Bij de laatste melding 'Kan niet verbinden' zie je dan ook meer op dat scherm ?
Zou je daarvan misschien een schermafdruk kunnen plaatsen ?

Lukt het voor jou om een Engelstalige uitleg te volgen ?
 

johan1941

Nieuw lid
Upate gaat automatich, heb inmiddels cobtact met Bose en zal mijn software en speaker op afstand controleren.
Bedankt voor jullie hulp.
 

Aarie25

Moderator
Team lid
Hopelijk weten hun de oplossing.
Wil je even laten weten hoe dit afloopt?
 
Bovenaan Onderaan