• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Speel het Sint en Kerstman spel en win een kadobon van 250 euro

  • Onderwerp starter Nationaal Computer Forum
  • Startdatum
N

Nationaal Computer Forum

Gast
Je kunt het Sint en Kerstman spel spelen en daarmee o.a. een bol.com kadobon winnen van maar liefst 250 euro.

- Meedoen
 
Leuk zo'n spel, daar gaat weer een stuk van onze privacy.
 
Jezus je kan ook gewoon een nepnaam+nepnummer opgeve alleen niet over je adres liegen anders krijgt je buurman wat :p .
 
Ik win nooit wat :p
 
Ik mag potdomme niet meedoen, omdat ik een kind heb dat vr 1990 is geboren! Is dit leeftijdsdiscriminatie of niet? :busted:
 
Let op dat de gegevens die je invult over jezelf later nog gebruikt kunnen/zullen worden. Dit staat in de overeenkomst:


5.4 Onder commercile communicatie wordt o.a. verstaan:
- het periodiek versturen van een e-mailbericht;
- het gebruiken van persoonsgegevens voor telemarketing activiteiten;
- het gebruiken van persoonsgegevens voor analyse doeleinden.



@Ozz123:
Ozz123 zei:
Jezus je kan ook gewoon een nepnaam+nepnummer opgeve alleen niet over je adres liegen anders krijgt je buurman wat :p .
5.5 De deelnemer garandeert dat de door hem verstrekte gegevens tijdens de deelname correct, up-to-date en volledig zijn.



Met andere woorden op die manier zul je nooit wat winnen, want deze regel is opgenomen in het reglement.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan