• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Splitsen van bedraad internet om Powerline te kunnen plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurveekyl

Gevestigd lid
Lid geworden
3 nov 2011
Berichten
425
Waarderingsscore
4
Daar onze router maar 4 poorten heeft en ze allemaal bezet zijn zoek ik een oplossing om aan de computer die een bedrade RJ45 aansluiting heeft, deze uit te breiden. Het is nu zo dat ik mijn RJ45 kabel van mijn computer altijd uit trek om daar in de plaats een Powerliner te connecteren zodat we een beetje WiFi hebben in de tuin. Weet iemand een oplossing voor mij zonder dat mijn computer zijn internet niet in gedrang komt en ik terzelvertijd toch WiFi kan hebben in de tuin via dit punt?
Mijn dank is groot voor de mensen die mij willen helpen.
Bedankt, Kurt
 
Hang een 4 poort switch aan de router.
 
Hang een 4 poort switch aan de router.
Oké, Thanks i guess.....en welk model raad je mij aan waarvan ik zeker weet dat er geen verlies optreedt als beide tegelijkertijd tijd worden gebruikt op 1 poort van mijn modem. Moet dat dan een model zijn met versterker of zoiets?
 
Pak er 1 met gigabit, dan heb je de grootste snelheid. Ik heb er 1 van HP maar er zijn veel goede vanaf een paar tientjes
 
Oké, Thanks i guess.....en welk model raad je mij aan waarvan ik zeker weet dat er geen verlies optreedt als beide tegelijkertijd tijd worden gebruikt op 1 poort van mijn modem. Moet dat dan een model zijn met versterker of zoiets?
Waar ze nu aanhangen is ook een switch in de router/modem en die wordt nu uitgebreid met 3 poorten.
 
Kunnen jullie mij helpen een goede keuze te maken welk één aan te kopen want al de technische eigenschappen daar heb ik geen kaas van gegeten
 
Oké, bedankt mensen voor de uitleg, daarmee kan ik aan de slag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan