• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sporen correctie in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem269

Gevestigd lid
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
215
Waarderingsscore
8
Ik krijg wel eens een bestand terug met daarin correcties. Die zie je dan in rood bv en een markering in de kantlijn. Door rechts klikken krijg je de keuze 'invoeging accepteren' cq verwijderen, Als ik alles verwerkt heb lijkt het bestand schoon maar zo gauw ik er in begin te typen, wordt alles rood. Moet er na het verwerken nog iets worden gedaan om het bestand echt schoon te maken?
 
het kan zijn dat de taal in je template of de aan jouw retour bestuurde bestanden niet overeenkomt met de taal die in het document gebruikt is bijvoorbeeld dat het document om Engels staat terwijl jij Nederlands gebruikt heb.

het kon ook zijn dat je ook op grammatica laat controleren dan is het ding het schijnbaar niet eens met de zinsopbouw
 
Ik krijg wel eens een bestand terug met daarin correcties. Die zie je dan in rood bv en een markering in de kantlijn. Door rechts klikken krijg je de keuze 'invoeging accepteren' cq verwijderen, Als ik alles verwerkt heb lijkt het bestand schoon maar zo gauw ik er in begin te typen, wordt alles rood. Moet er na het verwerken nog iets worden gedaan om het bestand echt schoon te maken?

Heb jij dit al geprobeerd?

Wilt u alle wijzigingen in een document in één keer accepteren? Dat kan ook. Klik op het kleine pijltje onder de knop 'Accepteren' en kies Alle wijzigingen accepteren. Op een vergelijkbare manier kunt u alle wijzigingen in een document negeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan