• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

SprintPlus werkt niet zoals zou moeten

Status
Niet open voor verdere reacties.

derockere

Vaak hier
Lid geworden
21 dec 2009
Berichten
772
Waarderingsscore
2
Ik heb vorige week een programma geïnstalleerd bedoeld om getypte tekst via de computer uit te spreken.
Momenteel volg ik wekelijks enkele uurtjes engelse les.
Om mijn uitspraak te verbeteren heb ik naar een programma gezocht dat dus getypte tekst omzet naar gesproken tekst.
Deze software heet "SprintPlus" en is in feite bedoeld om mensen met dyslexy te helpen.
Nu had ik al een hele lijst engelstalige woorden in "Word" getypt. Normaal werkt deze software ook met Word maar in mijn geval niet.
Ik krijg bovenaan in de werkbalk wel een tab van SprintPlus maar er komt geen enkel gesproken woord uit.
Toen heb ik naar de instellingen van Word gaan kijken en daar stond ergens dat ik "Microsoft Sounds" moest installeren.
Ik heb deze gedownload en trachten te installeren maar krijg een melding dat dit niet gaat.
Ik heb Windows 10 versie 1709 en Office 2010 op mijn computer staan.
Hieronder plaats ik een afbeelding van de melding die ik krijg wanneer ik dit wil installeren.

5a08020a9812b-Windows_Sound.png


Weet soms iemand hier een oplossing voor?
 
aangezien niet iedereen hier 475€ aan wil geven denk ik dat jij beter geholpen word indien jij je probleem aan hen zelf voor legt immers heb jij recht op support .... Support | Sprint Plus
 
Heb jij het volgende ook gelezen voordat jij dit ging downloaden? ->

  • Opmerking: sinds juli 2017 wordt deze invoegtoepassing niet meer ondersteund en is niet vereist voor feedback met geluid. De instelling 'Feedback met geluid' kan nu worden ingeschakeld in Word 2016, Excel 2016, PowerPoint 2016 en Outlook 2016 voor Windows-bureaublad. Ga naar onze ondersteuningspagina voor Office Sounds (zie de onderstaande koppelingen) voor meer informatie over het inschakelen van geluiden in deze apps.

    U kunt deze geluiden installeren om audiofeedback te krijgen ter bevestiging van uw acties terwijl u in Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint of Microsoft Word voor Windows-bureaublad werkt. U hoort dan bijvoorbeeld geluiden wanneer:
    • U inhoud plakt of verwijdert
    • Er iets wordt gewijzigd door AutoCorrectie
    • U e-mail verstuurt
    • U het taakvenster opent
 
Ik wil eerst reageren op de opmerking van Emi.
Deze software kun je downloaden voor een proefperiode van 60 dagen.
Ik heb reeds hulp ingeroepen bij Support | Sprint Plus, maar die hebben geen weet van de oorzaak ervan.
Ze hebben eergisteren zelfs voorgesteld om mijn computer eens even over te nemen om te onderzoeken wat de oorzaak is.
Maar daar ben ik nogal weigerachtig tegenover en heb ze hiervoor bedankt. Ze hadden er alle begrip voor.

Dag Aarie,
Kan men in de Office 2016 dan ook de tekst aanduiden die moet voorgelezen worden in het engels?
Als dat zo is dan probeer ik direct deze Office te installeren.
 
Testversie van office 2016 kan je 14 dagen gebruiken.
 
Hallo Derockere,

Wat jij gedownload hebt, zal moeten werken met Office 2000. (wat jij niet hebt)
Waar heb jij dit gedownload?
Misschien dat jij een andere versie moet hebben, die wel werkt voor Office 2010.
 
ik lees juist op de support site dat je gerust een 64 bit besturingssysteem mag gebruiken maar de Office dient een 32 bit versie te zijn ..om een demo aan te vragen dient men er zich te registreren .. ik ben hier geen voorstaander van ..
 
Artstudiog,
Moet ik dan ook eerst mijn Office 2010 verwijderen? Of kan ik die nieuwe testversie separaat houden?

Aarie,
Ik heb contact opgenomen met Support | Sprint Plus en deze heb ik alle info meegegeven over mijn Office en Windows.
Deze mensen hebben er geen problemen mee hoor. Deze versie heb ik gedownload op Sprint Plus!

Emi,
Deze firma lijkt me toch wel héél betrouwbaar hoor. Alleen mochten ze mijn computer niet overnemen via internet!
 
Konden hun jou wel op weg helpen om het werkend te krijgen?
 
ik lees juist dat je sprintplus op een tablet of een pc kunt gebruiken maar enkel op de Windows 10 pro
 
ik heb hier juist op de virtuele Windows 10 pro de Demo versie geinstalleerd ....weet dat ik niets gebruikt van een MS Office suite en toch werkt het hier van de eerste keer ...
zie filmpje ...het klinkt wel metaalachtig ...
 
Ze konden me dus niet helpen om het werkende te krijgen.
Daarom komik hier raad vragen.
 
heb je tevens de setup.exe met rechts aangeklikt en gekozen om deze dan uit te voeren als administrator .
 
Ik moet nergens een "Setup" doen!
 
in je openings post zeg jezelf ""Ik heb vorige week een programma geïnstalleerd bedoeld om getypte tekst via de computer uit te spreken."" m.a.w. als je iets installeert dan is er dus wel een setup bestand aanwezig .
 
Ze konden me dus niet helpen om het werkende te krijgen.
Daarom komik hier raad vragen.

Wel vreemd, want bij hun werkte het wel.
Dan gaat er toch ergens iets niet goed.
 
Pech voor me.
Ik had hier enigzins wat technische raad verwacht. In plaats van me achterlijk voor te stellen!
 
Hoe kom jij er bij dat ik/wij jou als achterlijk zien? Als jij het over mij laatste bericht hebt, dan heb jij dit echt verkeerd begrepen.
Maar als jij er zo over denkt is het prima.
 
ik denk eerder dat deze opmerking op mij sloeg betreffende bericht #15
 
Dan nog snap ik zijn opmerking niet.
Iedereen hier is er om te helpen en niet om iemand weg te zetten als achterlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan