• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

SRF bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

markrutte10

Nieuw lid
Lid geworden
5 apr 2021
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Hallo, weet iemand hoe ik srf files kan openen?
Opgenomen van tv kan niet afspelen op computer
Bedankt alvast
 
Heb jij een Samsung tv?
Zo ja dan zou dit ook voor jou gelden.
 
Kijk hier eens naar, online convertor van SRF naar TS.
NB! Niet gecontroleerd of getest, dus geen idee of het betrouwbaar genoeg is.
 
Hallo, het lukt nog steeds niet om van srf file naar ts Als ik dat probeer zegt hij srf wordt niet
ondersteunt,Terwijl de srf file wel erbij staat.
Weet iemand een oplossing
Bedankt alvast
 
Hoe heb jij dit geprobeerd, met de link van Black Tiger?
 
Ik heb geprobeerd het bestand te openen srf to ts. maar hij ondersteunt srf bestanden niet.
Terwijl het bestand wel bij de bestanden om video te openen staat. Mij lukt het niet.
ik kan die srf niet converteren. Dit heb ik met de link van Black Tiger geprobeerd.
Het gaat erom om van de tv opgenomen programma af te spelen op computer.
 
Misschien heb jij ook dit probleem.
SRF bestanden zijn gecodeerd en kunnen alleen worden geopend door de Samsung Smart TV waarmee ze zijn gemaakt.

Als ik dit lees, vraag ik mij af of dit wel te openen is op een pc.
 
Nu gaat het door een Samsung gemaakt srf bestand, als je de link van Lange Pier doorleest kom je op het volgende uit:




Bestandstype4 Samsung Smart TV Recording File​





OntwikkelaarSamsung
Categorie Gecodeerde bestanden
FormaatN/A

.SRF optienummer4​


Een SRF-bestand is een video-opnamebestand gemaakt door bepaalde Samsung Smart TV's. Het bevat inhoud, zoals een tv-programma of film, opgenomen op de tv. SRF-bestanden zijn gecodeerd en kunnen alleen worden geopend door de Samsung Smart TV waarmee ze zijn gemaakt.

Meer informatie

Samsung Smart TV's worden door sommige gebruikers gebruikt als persoonlijke videorecorders (PVR's) om digitale video op te nemen op een USB-flashstation. De tv's versleutelen SRF-bestanden vanwege problemen met Digital Rights Management (DRM) om te beschermen tegen illegaal delen van opgenomen inhoud van de tv.

Programma's die SRF bestanden openen



Windows
No known program



Linux
No known program



Macintosh
No known program
 
Ik heb het gezien maar bij te openen bestanden bij windows staat geen programma waarmee ik het kan openen of lees ik het verkeerd
 
Mijn programma opgenomem met samsung tv moet te openen zijn
Het gat om programma van 192tv.
Deze clips van 192tv worden ook soms bij youtube geupload .
Dus of een of andere manier moet het werken
 
Het klopt dat er geen bekende programma's zijn die het kunnen openen, dat is nu net de bedoeling, de Samsung zet er DRM bij zodat het alleen op jouw tv is af te spelen.
Dat er filmpjes verschijnen op Youtube is natuurlijk mogelijk, dan is het waarschijnlijk op een andere manier opgenomen, maar ja, dat is dan ook gelijk illegaal want voor 192tv hoor je te betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan