1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Stack

Discussie in 'Freeware, shareware' gestart door Tycho, 2 sep 2017.

1. Tycho

Tycho Bekend gezicht

Een vriend van me kwam laatst met een cloudstorage waarbij je 1000gb gratis kan gebruiken genaamd Stack. https://www.transip.nl/stack/

Wat je doet is je meld je aan en binnen enkele dagen krijg je een email terug om je stack storage te gebruiken. Het voordeel van stack is dat je zoveel ruimte hebt en er niks voor hoeft te betalen. Wat bijvoorbeeld bij dropbox of google drive niet het geval is.

Heeft iemand hier ervaring met Stack? Want ik ben wel benieuwd of dit echt legit is, die vriend van me gebruikt het voor bijna alles en het werkt goed dus het lijkt me geen probleem. Maar hoe kan zoiets gratis zijn?

Als er geen gekke dingen met Stack zijn dan is dit een tip om te gaan gebruiken :)

2. Emi

Emi NCF Goeroe

de 1000gb krijg je wel degelijk gratis... heb deze hier al zowat 2maand in gebruik en niets raars tegen gekomen ..er werd hier eerder al naar stack verwezen ..

3. Tycho

Tycho Bekend gezicht

Ja ik gebruik het zelf ook, alleen was bang dat het een of andere hoax zou kunnen zijn waarbij ze je files inzien ofzo.
    Geen idee dat het al genoemd was op het forum! :)

4. aarie25

aarie25 Moderator Medewerker

5. Emi

Emi NCF Goeroe

indien ik files of andere bestanden weg zet naar dropbox of naar stack dan zorg ik er steeds voor dat deze beveiligd zijn met een wachtwoord van minstens 10 cijfers en letters ...ook hernoem ik het bestand zelf ...tuurlijk dien je dan een lijst bij te houden van wat is wat eigenlijk !
    van dropbox is geweten dat zij soms een willekeurig iemand nemen om de geüploade bestanden in te zien ...
    van stack heb ik dit nog niet te horen gekregen maar denk eigenlijk wel dat zij dit ook doen ..dit om te zien of er geen misbruik van gemaakt word door films ,muziek enz waar rechten op zijn te delen met anderen ...

6. Death=adder

Death=adder Incredible Divinity

Heb 3 Stack clouds. Met de synchronisatiesoftware, wat verdacht veel lijkt op Owncloud of Nextcloud, kun je met meerdere accounts tegelijk verbinden. Ik heb meerdere omdat ik graag bestanden die ik nodig heb op m'n werk apart houd.

7. Rubensky

Rubensky Moderator Medewerker

Ik denk dat ze met een speciaal type software in elk geval de bestanden scannen om te kijken of er niets vreemd gebeurt. Maar goed ik denk dat zoiets bij iedere dienst gebeurt. Onedrive doet exact hetzelfde natuurlijk.

Deel Deze Pagina