• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stack

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tycho

Gevestigd lid
Lid geworden
17 dec 2014
Berichten
205
Waarderingsscore
2
Een vriend van me kwam laatst met een cloudstorage waarbij je 1000gb gratis kan gebruiken genaamd Stack. https://www.transip.nl/stack/

Wat je doet is je meld je aan en binnen enkele dagen krijg je een email terug om je stack storage te gebruiken. Het voordeel van stack is dat je zoveel ruimte hebt en er niks voor hoeft te betalen. Wat bijvoorbeeld bij dropbox of google drive niet het geval is.

Heeft iemand hier ervaring met Stack? Want ik ben wel benieuwd of dit echt legit is, die vriend van me gebruikt het voor bijna alles en het werkt goed dus het lijkt me geen probleem. Maar hoe kan zoiets gratis zijn?

Als er geen gekke dingen met Stack zijn dan is dit een tip om te gaan gebruiken :)
 
de 1000gb krijg je wel degelijk gratis... heb deze hier al zowat 2maand in gebruik en niets raars tegen gekomen ..er werd hier eerder al naar stack verwezen ..
 
de 1000gb krijg je wel degelijk gratis... heb deze hier al zowat 2maand in gebruik en niets raars tegen gekomen ..er werd hier eerder al naar stack verwezen ..

Ja ik gebruik het zelf ook, alleen was bang dat het een of andere hoax zou kunnen zijn waarbij ze je files inzien ofzo.
Geen idee dat het al genoemd was op het forum! :)
 
indien ik files of andere bestanden weg zet naar dropbox of naar stack dan zorg ik er steeds voor dat deze beveiligd zijn met een wachtwoord van minstens 10 cijfers en letters ...ook hernoem ik het bestand zelf ...tuurlijk dien je dan een lijst bij te houden van wat is wat eigenlijk !
van dropbox is geweten dat zij soms een willekeurig iemand nemen om de geüploade bestanden in te zien ...
van stack heb ik dit nog niet te horen gekregen maar denk eigenlijk wel dat zij dit ook doen ..dit om te zien of er geen misbruik van gemaakt word door films ,muziek enz waar rechten op zijn te delen met anderen ...
 
Heb 3 Stack clouds. Met de synchronisatiesoftware, wat verdacht veel lijkt op Owncloud of Nextcloud, kun je met meerdere accounts tegelijk verbinden. Ik heb meerdere omdat ik graag bestanden die ik nodig heb op m'n werk apart houd.
 
Ik denk dat ze met een speciaal type software in elk geval de bestanden scannen om te kijken of er niets vreemd gebeurt. Maar goed ik denk dat zoiets bij iedere dienst gebeurt. Onedrive doet exact hetzelfde natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan