• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Standaard pagina wordt geladen na afmelden van Hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

pluspower

Junior lid
Lid geworden
18 jan 2020
Berichten
87
Waarderingsscore
13
Telkens na het afsluiten van hotmail.com wordt msn.com/nl-be/?ocid=mailsignoot automatisch ingeschakeld. Vermoedelijk ligt de oorzaak bij een instelling. Maar waar moet ik zoeken om het dat te voorkomen? Microsoft, Google Chrome, outlook, msn.com of gewoon ergens bij de instellingen ??
 
Dat is gewoon een standaard iets.
Gebeurd al jaren en is volgens mij niet uit te zetten.
 
Titel van het topic verduidelijkt.

Inderdaad een door Microsoft ingesteld standaard iets. Daar kan je zelf niets aan veranderen.
 
Zal het dan maar aanvaarden. De website zelf vind ik oké, maar het stoort dat de balk bovenaan telkens langer wordt. En moet telkens op het x (kruisje) klikken om het te verwijderen.
 
Dat is nu eenmaal het nadeel van gratis diensten via internet. Want er zit weer een hoop reclame op die pagina en dat leverde hun weer geld op.
 
Gratis is altijd tot op zekere hoogte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan