• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Standalone updater werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Consument

Junior lid
Lid geworden
9 feb 2016
Berichten
46
Waarderingsscore
2
Er doet zich bij mij de laatste weken een irritant computerprobleem voor. Mijn computer start erg traag op. Als ik binnen een uur na opstarten iets doe, bijv. Word openen, dan slaat hij vast. Maar na een uur opstarten lijkt er geen probleem meer te zijn, behalve dat hij webpagina's niet al te snel opent. Nu kreeg ik vanochtend ineens de melding "Standalone Updater werkt niet meer". Ik heb gezocht op internet, maar ik kon er niet veel over vinden. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
 
Eerst maar eens controleren of Windows Update nog goed werkt. Klik op Start > Configuratiescherm > Windows Update.
Zodra het venster van Windows Update geladen is, klik je op "Geschiedenis van updates weergeven".
Zijn er de laatste tijd updates mislukt? Zo ja, welke?

Je mag ook met het knipprogramma van Windows een knipsel maken van de "Geschiedenis van updates" en dat knipsel in een volgende reactie plaatsen.

Om een afbeelding die op jouw pc staat, op het forum te plaatsen kun je gebruik maken van deze website: www.imgdumper.nl.

Op die website klik je in de groene balk op de knop ‘Bladeren…’

Een klein venster van de Verkenner komt dan in beeld. In dat venster navigeer je naar de plek waar je afbeelding staat. Als je de afbeelding gevonden hebt, dan dubbelklik je op die afbeelding. Klik daarna op de knop ‘Upload’ (die knop staat ook in de groene balk).

Even later zie je aan de linkerkant jouw afbeelding staan. Daaronder staan 7 links. Klik met de rechter muisknop op de bovenste link en kies dan ‘Kopiëren’. Die link komt daardoor op je klembord te staan.

Dan ga je naar de website van het NCF. Misschien heb je die al open staan. Prima. Je klikt daar met de rechter muisknop in het vak waar jij je reactie schrijft en je kiest dan ‘Plakken’. De link naar je afbeelding is daarmee geplakt in dat vak.
Wil je controleren hoe dat er op het forum uit komt te zien, dan klik je onderaan dat tekstvak op de knop ‘Meer opties’.
 
Dank voor je reactie. Windows Update lijkt op dit moment correct te werken, maar er zijn een paar weken geleden inderdaad een aantal updates geannuleerd:

592bfc2acb613-Knipsel.PNG
 
De meeste updates die een paar weken geleden geannuleerd werden, zijn later toch met succes geïnstalleerd, zie ik in je afbeelding.
Ik mis bij de voltooide updates alleen nog maar KB3003057: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 11 voor Windows 7. Die update werd geannuleerd op 11-5-2017 en is later blijkbaar niet opnieuw aangeboden.

Ga nog een keer naar Windows Update en geef dan zelf opdracht tot Zoeken naar updates.
Het zoeken kan een tijdje duren. Wat is de uitslag? Als je na verloop van tijd de melding krijgt: "Er zijn geen updates beschikbaar", dan werkt Windows Update goed en ben je up-to-date.
 
Ik krijg na het zoeken naar updates nu inderdaad de melding dat er geen updates beschikbaar zijn. Dus aan Windows Update ligt het kennelijk niet.

Zou het misschien te maken kunnen hebben met files die ik een paar weken geleden per ongeluk van mijn E-schijf heb verwijderd en daarna vanuit de Prullenbak weer heb teruggeplaatst? Het was het programma DigiDelivery van Aspera. Bij het terugplaatsen kreeg ik de melding: Kan de map Program Files niet terugplaatsen want die bestaat al. Ervan uitgaande dat er niet een andere map Program Files werd bedoeld die op mijn C- of D-schijf stond, en aangezien op mijn E-schijf alleen het programma DigiDelivery stond, heb ik op negeren geklikt en de map Program Files teruggeplaatst. Is het mogelijk dat nu toch ergens op mijn computer een andere map Program Files is overschreven?
 
Kan de map Program Files niet terugplaatsen want die bestaat al.

Aparte foutmelding... Normaal staat de map Program Files alleen op de C: schijf. Als die map ook elders zou staan, dan heb je die ofwel zelf aangemaakt of het is een kopie van de map op de C: schijf. Maar in het laatste geval betekent dat dat jij die kopie ook zelf hebt gemaakt. Kun je je daar iets van herinneren?
Open de Verkenner en ga naar C: > Program Files. Open die map en controleer of je in die map al je programma's ziet staan. Zo ja, dan is die map nog in orde.
Let op! Wanneer jij een 64 bit versie van Windows 7 hebt, dan heb je naast de map Program Files ook een map met de naam Program Files (x86). In die laatste map zitten de 32 bits programma's.

Jouw probleem is in feite dat het na aanzetten van de computer erg lang duurt voordat je echt ermee aan het werk kunt gaan. Sommige programma's starten tegelijk met Windows 7 op. In het geval van je virusscanner moet dat ook. De meeste andere programma's hoeven niet op te starten met Windows. Hoe meer programma's automatisch opstarten met Windows, hoe langer het opstarten zal duren. Nu duurt het opstarten van Windows 7 bij jou wel extreem lang, maar je zou kunnen nagaan welke programma's automatisch met Windows mee opstarten.
Druk daarvoor op de Windowstoets + R. Het venster Uitvoeren zal openen. Typ in dat venster achter Openen: msconfig en druk dan op de Enter-toets.
Wanneer msconfig geopend is, klik je op het tabblad Opstarten. Dan zie je alle programma's die automatisch met Windows 7 mee opstarten.
Maak daar een knipsel van en post dat knipsel in een volgende reactie.
 
Mijn map Program Files op mijn C-schijf bevat nog al mijn programma's, dus dat lijkt in orde te zijn. Verder staat op mijn E-schijf de map Aspera (DigiDelivery) in een map die Program Files heet. Ik kan me niet herinneren of ik dat zelf heb gedaan (de grijze massa is ook niet meer wat het geweest is), maar het zou kunnen.

Hier zijn mijn programma's die opstarten met Windows. Ik vraag me af of Apple Push nodig is, maar wellicht heeft dat programma iets te maken met QuickTime.

592c38f06231b-Knipsel2.PNG
 
Hier nog even iets duidelijker, want de programma's waren niet duidelijk te lezen:

592c39d083232-Knipsel3.PNG
 
Ik zie er geen antivirussoftware bij staan. Gebruik jij die niet?

Bij de programma's die in de afbeelding getoond worden, kan ik me geen enorme vertraging van het opstarten van Windows voorstellen. Je zou als test alle vinkjes weg kunnen halen, behalve het vinkje voor JMB36X IDE Setup. Daarna opnieuw opstarten. Start Windows dan sneller op?
Geen verschil in opstarttijd? Dan mag je die vinkjes weer terug zetten.

Maak jij regelmatig herstelpunten? Het probleem dat jij ervaart doet zich sinds een paar weken voor, schreef je. Je zou een herstelpunt kunnen terugzetten van een tijdstip vlak voordat het probleem zich voordeed.
Hier vind je informatie over het terugzetten van een herstelpunt: https://www.seniorweb.nl/artikel/problemen-oplossen-met-systeemherstel-windows-7
 
Ik gebruik Norton antivirussoftware. Vreemd dat ie er niet bij staat in de lijst, want alles in Norton staat ingeschakeld. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Mijn computer staat ingesteld op automatisch herstelpunten maken. Nadat het probleem zich voordeed heb ik de computer teruggezet naar een week voor die tijd, maar dat leverde niets op.

Ik ga het nog even proberen met de meeste vinkjes weghalen. Wellicht helpt dat.
 
Na het wegvinken van alles behalve JMB36X IDE Setup start hij nu wel goed op. Hij slaat niet meer vast als ik Word, Excel of Outlook opstart. Het duurt alleen een minuut of 5 voordat hij verbinding maakt met internet, terwijl hij met een kabel verbonden is. Maar daar zou ik mee kunnen leven. Kan ik concluderen dat het probleem zit in één van de programma’s die nu niet mee opgestart zijn?
 
Zou kunnen. Om daar achter te komen moet je de vinkjes een voor een terugzetten. Nadat je 1 vinkje terug hebt gezet, steeds weer opnieuw opstarten. Net zo lang totdat je de schuldige gevonden hebt. Die zet je dan weer uit. Of je verwijdert die software via Configuratiescherm > Programma's en onderdelen.

Ik zou beginnen met QuickTime.
 
Excuses voor het late antwoord. Na een aantal verbindingsproblemen en vervolgens herstellend graafwerk van KPN voor mijn huis ben ik weer online. Er was sprake van een kabelbreuk, waardoor ik niet genoeg verbinding meer had. Alle problemen lijken wel tegelijkertijd te komen.

Wat betreft de opstartprogramma’s, er is niet één schuldige. Ik heb opgestart met elk programma afzonderlijk aangevinkt en die gaven geen problemen. Met alle vinkjes weer aan start hij nu ook redelijk op, dus er is enige verbetering. Maar het is nog niet optimaal. Wat me opvalt is dat er eerst twee Quicktime-programma's in het rijtje stonden, waarvan er één aangevinkt was. Nu staat er nog maar één Quicktime-programma in, het andere is verdwenen.

Wat ik nog vergeten was te vermelden is dat mijn internetconnectie op mijn computer soms erg traag is. Het fluctueert, soms is de verbinding goed, soms slecht. En soms geeft hij aan dat er geen verbinding is, terwijl ik toch online kan (hoewel langzaam). Mijn e-mailprogramma haalt in het slechtste geval heel langzaam e-mail binnen. Deze problemen heb ik alleen met mijn desktop-computer, de internetverbinding van mijn laptop en telefoon werken goed. Ik heb verschillende kabels en modem-ingangen geprobeerd, maar het maakt geen verschil. En KPN meet ook een normale verbinding naar het modem toe.
 
Download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:
  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer log
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
Notabene: indien "Reset FF Proxy Settings" gekozen is, dienen de gebruikte webbrowsers afgesloten te zijn!
 
Download
51ec4de7e6926-MiniToolbox_Canned.png
MiniToolBox en plaats dit tool op jouw bureaublad.

Farbar MiniToolBox gebruiken:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
    • Windows 2000 en Windows XP: start "MiniToolBox.exe" via dubbelklikken.
    • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: start "MiniToolBox.exe" via rechtsklik Als Administrator uitvoeren.
Vink de volgende onderdelen aan:

  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer log
  • List Installed Programs
  • List Devices - Only Problems
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
    • Klik nu op de knop "Go".
    • Aansluitend wordt een log aangemaakt (Result.txt) in de zelfde map waar "MiniToolBox.exe" in zit.
    • Kopieer en plak de inhoud van het log in jouw volgende bericht.
Notabene: indien "Reset FF Proxy Settings" gekozen is, dienen de gebruikte webbrowsers afgesloten te zijn!
 
Nieuwe ontwikkeling: De computer kan sinds een dag helemaal geen verbinding meer maken met internet.

Ik heb ruim een week geleden al eens gescand met Malwarebytes en dat gaf een compleet schone computer aan.
Ik wilde de MiniToolBox donwloaden om hem op een USB-stick te zetten, maar mijn Norton geeft aan dat het programma onveilig is en verwijdert hem. (Het gaat hier niet om de bewuste computer, maar om de laptop waar ik nu even op werk.)
 
Norton - niet te geloven - dat tool bestaat al jaren en is zelfs van een Nederlandse maker!
 
Dan zou ik Norton even uitschakelen, tot dat de download klaar is.
 
Mijn computer heeft nu ineens weer verbinding met internet. Het lijkt wel alsof hij er soms wel en soms geen zin in heeft.

Dit is de log van MiniToolBox:


MiniToolBox by Farbar Version: 17-06-2016
Ran by Wil (administrator) on 05-06-2017 at 20:32:49
Running from "C:\Users\Wil\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.IE5\0J0OVJN0"
Microsoft Windows 7 Professional Service Pack 1 (X86)
Model: P55A-UD4 Manufacturer: Gigabyte Technology Co., Ltd.
Boot Mode: Normal
***************************************************************************

========================= Flush DNS: ===================================

Windows IP-configuratie

De DNS-omzettingscache is leeggemaakt.

========================= IE Proxy Settings: ==============================

Proxy is not enabled.
No Proxy Server is set.

"Reset IE Proxy Settings": IE Proxy Settings were reset.

========================= FF Proxy Settings: ==============================


"Reset FF Proxy Settings": Firefox Proxy settings were reset.

========================= Hosts content: =================================
========================= IP Configuration: ================================

Realtek PCIe GBE Family Controller = LAN-verbinding (Connected)


# ----------------------------------
# IPv4-configuratie
# ----------------------------------
pushd interface ipv4

reset
set global icmpredirects=enabled


popd
# Einde van IPv4-configuratie



Windows IP-configuratie

Hostnaam . . . . . . . . . . . . : AUDIO-PC
Primair DNS-achtervoegsel . . . . :
Knooppunttype . . . . . . . . . . : hybride
IP-routering ingeschakeld . . . . : nee
WINS-proxy ingeschakeld . . . . . : nee
DNS-achtervoegselzoeklijst. . . . : home

Ethernet-adapter voor LAN-verbinding:

Verbindingsspec. DNS-achtervoegsel: home
Beschrijving. . . . . . . . . . . : Realtek PCIe GBE Family Controller
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-24-1D-CF-86-24
DHCP ingeschakeld . . . . . . . . : ja
Autom. configuratie ingeschakeld : ja
IPv4-adres. . . . . . . . . . . . : 192.168.2.14(voorkeur)
Subnetmasker. . . . . . . . . . . : 255.255.255.0
Lease verkregen . . . . . . . . . : maandag 5 juni 2017 19:58:33
Lease verlopen. . . . . . . . . . : dinsdag 6 juni 2017 19:58:36
Standaardgateway. . . . . . . . . : 192.168.2.254
DHCP-server . . . . . . . . . . . : 192.168.2.254
DNS-servers . . . . . . . . . . . : 192.168.2.254
NetBIOS via TCPIP . . . . . . . . : ingeschakeld
Server: mijnmodem.kpn.home
Address: 192.168.2.254

Naam: google.com
Addresses: 2a00:1450:400e:806::200e
172.217.20.78
172.217.20.78
172.217.20.78


Pingen naar google.com [172.217.20.78] met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 172.217.20.78: bytes=32 tijd=32 ms TTL=56
Antwoord van 172.217.20.78: bytes=32 tijd=32 ms TTL=56

Ping-statistieken voor 172.217.20.78:
Pakketten: verzonden = 2, ontvangen = 2, verloren = 0
(0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van ‚‚n bewerking in milliseconden:
Minimum = 32ms, Maximum = 32ms, Gemiddelde = 32ms
Server: mijnmodem.kpn.home
Address: 192.168.2.254

Naam: yahoo.com
Addresses: 2001:4998:58:c02::a9
2001:4998:44:204::a7
2001:4998:c:a06::2:4008
98.138.253.109
206.190.36.45
98.139.183.24


Pingen naar yahoo.com [98.138.253.109] met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 98.138.253.109: bytes=32 tijd=146 ms TTL=48
Antwoord van 98.138.253.109: bytes=32 tijd=147 ms TTL=48

Ping-statistieken voor 98.138.253.109:
Pakketten: verzonden = 2, ontvangen = 2, verloren = 0
(0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van ‚‚n bewerking in milliseconden:
Minimum = 146ms, Maximum = 147ms, Gemiddelde = 146ms

Pingen naar 127.0.0.1 met 32 bytes aan gegevens:
Antwoord van 127.0.0.1: bytes=32 tijd<1 ms TTL=128
Antwoord van 127.0.0.1: bytes=32 tijd<1 ms TTL=128

Ping-statistieken voor 127.0.0.1:
Pakketten: verzonden = 2, ontvangen = 2, verloren = 0
(0% verlies).

De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van ‚‚n bewerking in milliseconden:
Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Gemiddelde = 0ms
===========================================================================
Interfacelijst
10...00 24 1d cf 86 24 ......Realtek PCIe GBE Family Controller
1...........................Software Loopback Interface 1
===========================================================================

IPv4 routetabel
===========================================================================
Actieve routes:
Netwerkadres Netmasker Gateway Interface Metric
0.0.0.0 0.0.0.0 192.168.2.254 192.168.2.14 10
127.0.0.0 255.0.0.0 On-link 127.0.0.1 306
127.0.0.1 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 306
127.255.255.255 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 306
192.168.2.0 255.255.255.0 On-link 192.168.2.14 266
192.168.2.14 255.255.255.255 On-link 192.168.2.14 266
192.168.2.255 255.255.255.255 On-link 192.168.2.14 266
224.0.0.0 240.0.0.0 On-link 127.0.0.1 306
224.0.0.0 240.0.0.0 On-link 192.168.2.14 266
255.255.255.255 255.255.255.255 On-link 127.0.0.1 306
255.255.255.255 255.255.255.255 On-link 192.168.2.14 266
===========================================================================
Permanente routes:
Geen

IPv6 routetabel
===========================================================================
Actieve routes:
Indien metrische netwerkbestemming Gateway
1 306 ::1/128 On-link
1 306 ff00::/8 On-link
===========================================================================
Permanente routes:
Geen
========================= Winsock entries =====================================

Catalog5 01 C:\Windows\system32\NLAapi.dll [52224] (Microsoft Corporation)
Catalog5 02 C:\Windows\system32\napinsp.dll [52224] (Microsoft Corporation)
Catalog5 03 C:\Windows\system32\pnrpnsp.dll [65024] (Microsoft Corporation)
Catalog5 04 C:\Windows\system32\pnrpnsp.dll [65024] (Microsoft Corporation)
Catalog5 05 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog5 06 C:\Windows\system32\winrnr.dll [20992] (Microsoft Corporation)
Catalog5 07 C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL [145648] (Microsoft Corp.)
Catalog5 08 C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\WLIDNSP.DLL [145648] (Microsoft Corp.)
Catalog9 01 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 02 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 03 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 04 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 05 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 06 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 07 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 08 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 09 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 10 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 11 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 12 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 13 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 14 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 15 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)
Catalog9 16 C:\Windows\system32\mswsock.dll [231424] (Microsoft Corporation)

========================= Event log errors: ===============================

Application errors:
==================
Error: (06/05/2017 06:54:26 PM) (Source: Windows Backup) (User: )
Description: De back-up is niet voltooid vanwege een fout tijdens het schrijven naar back-uplocatie G:\. Fout: Kan de back-uplocatie niet vinden, of de locatie is ongeldig. Controleer uw instellingen voor back-ups en controleer ook de back-uplocatie. (0x81000006).

Error: (06/05/2017 11:29:33 AM) (Source: SideBySide) (User: )
Description: Kan activeringscontext voor 'Microsoft.Windows.Common-Controls,language="&#x2a;",processorArchitecture="amd64",publicKeyToken="6595b64144ccf1df",type="win32",version="6.0.0.0"1' niet maken.
Kan afhankelijke assembly Microsoft.Windows.Common-Controls,language="&#x2a;",processorArchitecture="amd64",publicKeyToken="6595b64144ccf1df",type="win32",version="6.0.0.0" niet vinden.
Gebruik sxstrace.exe voor een gedetailleerde diagnose.

Error: (06/04/2017 08:56:30 AM) (Source: SideBySide) (User: )
Description: Kan activeringscontext voor 'Microsoft.Windows.Common-Controls,language="&#x2a;",processorArchitecture="amd64",publicKeyToken="6595b64144ccf1df",type="win32",version="6.0.0.0"1' niet maken.
Kan afhankelijke assembly Microsoft.Windows.Common-Controls,language="&#x2a;",processorArchitecture="amd64",publicKeyToken="6595b64144ccf1df",type="win32",version="6.0.0.0" niet vinden.
Gebruik sxstrace.exe voor een gedetailleerde diagnose.

Error: (06/03/2017 07:42:10 PM) (Source: Application Error) (User: )
Description: Naam van toepassing met fout: OUTLOOK.EXE, versie: 12.0.6767.5000, tijdstempel: 0x58d22ac0
Naam van module met fout: ntdll.dll, versie: 6.1.7601.23796, tijdstempel: 0x59028e17
Uitzonderingscode: 0xc0000374
Foutoffset: 0x000c3b9b
Id van proces met fout: 0x8c0
Starttijd van toepassing met fout: 0xOUTLOOK.EXE0
Pad naar toepassing met fout: OUTLOOK.EXE1
Pad naar module met fout: OUTLOOK.EXE2
Rapport-id: OUTLOOK.EXE3

Error: (06/03/2017 09:09:27 AM) (Source: Outlook) (User: )
Description: Kan niet vaststellen of het archief zich in het verkenningsbereik bevindt (fout=0x8007043c).

Error: (06/03/2017 09:09:27 AM) (Source: Outlook) (User: )
Description: Kan het bereik van verkennerbeheer niet ophalen. Fout: 0x8007043c.

Error: (06/03/2017 09:09:25 AM) (Source: Outlook) (User: )
Description: Kan niet vaststellen of het archief zich in het verkenningsbereik bevindt (fout=0x8007043c).

Error: (06/03/2017 09:09:25 AM) (Source: Outlook) (User: )
Description: Kan het bereik van verkennerbeheer niet ophalen. Fout: 0x8007043c.

Error: (06/03/2017 08:50:12 AM) (Source: SideBySide) (User: )
Description: Kan activeringscontext voor 'Microsoft.Windows.Common-Controls,language="&#x2a;",processorArchitecture="amd64",publicKeyToken="6595b64144ccf1df",type="win32",version="6.0.0.0"1' niet maken.
Kan afhankelijke assembly Microsoft.Windows.Common-Controls,language="&#x2a;",processorArchitecture="amd64",publicKeyToken="6595b64144ccf1df",type="win32",version="6.0.0.0" niet vinden.
Gebruik sxstrace.exe voor een gedetailleerde diagnose.

Error: (06/02/2017 05:04:38 PM) (Source: SideBySide) (User: )
Description: Kan activeringscontext voor 'Microsoft.Windows.Common-Controls,language="&#x2a;",processorArchitecture="amd64",publicKeyToken="6595b64144ccf1df",type="win32",version="6.0.0.0"1' niet maken.
Kan afhankelijke assembly Microsoft.Windows.Common-Controls,language="&#x2a;",processorArchitecture="amd64",publicKeyToken="6595b64144ccf1df",type="win32",version="6.0.0.0" niet vinden.
Gebruik sxstrace.exe voor een gedetailleerde diagnose.


System errors:
=============
Error: (06/05/2017 08:27:57 PM) (Source: Disk) (User: )
Description: Het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\Harddisk2\DR2.

Error: (06/05/2017 08:27:56 PM) (Source: Disk) (User: )
Description: Het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\Harddisk2\DR2.

Error: (06/05/2017 08:27:56 PM) (Source: Disk) (User: )
Description: Het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\Harddisk2\DR2.

Error: (06/05/2017 08:27:55 PM) (Source: Disk) (User: )
Description: Het stuurprogramma heeft een controllerfout gevonden in \Device\Harddisk2\DR2.

Error: (06/05/2017 07:58:36 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De Security Center-service is gestopt met de volgende foutcode:
%%16389.

Error: (06/05/2017 06:47:07 PM) (Source: WMPNetworkSvc) (User: )
Description: WMPNetworkSvc0x80004005

Error: (06/05/2017 06:46:28 PM) (Source: DCOM) (User: NT AUTHORITY)
Description: toepassingsspecifiekLokaalStarten{C97FCC79-E628-407D-AE68-A06AD6D8B4D1}{344ED43D-D086-4961-86A6-1106F4ACAD9B}NT AUTHORITYSYSTEMS-1-5-18LocalHost (via LRPC)

Error: (06/05/2017 06:44:32 PM) (Source: Service Control Manager) (User: )
Description: De volgende opstartstuurprogramma's zijn niet geladen:
MBAMSwissArmy

Error: (06/05/2017 06:44:23 PM) (Source: volmgr) (User: )
Description: Crashdumpinitialisatie is mislukt!

Error: (06/05/2017 06:44:11 PM) (Source: volmgr) (User: )
Description: Crashdumpinitialisatie is mislukt!


Microsoft Office Sessions:
=========================
Error: (03/18/2016 02:58:41 PM) (Source: Microsoft Office 12 Sessions)(User: )
Description: ID: 6, Application Name: Microsoft Office Outlook, Application Version: 12.0.6691.5000, Microsoft Office Version: 12.0.6612.1000. This session lasted 3 seconds with 0 seconds of active time. This session ended with a crash.

Error: (10/26/2015 02:50:42 PM) (Source: Microsoft Office 12 Sessions)(User: )
Description: ID: 6, Application Name: Microsoft Office Outlook, Application Version: 12.0.6691.5000, Microsoft Office Version: 12.0.6612.1000. This session lasted 1 seconds with 0 seconds of active time. This session ended with a crash.

Error: (02/19/2015 04:18:16 PM) (Source: Microsoft Office 12 Sessions)(User: )
Description: ID: 6, Application Name: Microsoft Office Outlook, Application Version: 12.0.6691.5000, Microsoft Office Version: 12.0.6612.1000. This session lasted 18 seconds with 0 seconds of active time. This session ended with a crash.

Error: (02/19/2015 04:17:46 PM) (Source: Microsoft Office 12 Sessions)(User: )
Description: ID: 6, Application Name: Microsoft Office Outlook, Application Version: 12.0.6691.5000, Microsoft Office Version: 12.0.6612.1000. This session lasted 12884 seconds with 1680 seconds of active time. This session ended with a crash.

Error: (02/24/2012 06:16:11 PM) (Source: Microsoft Office 12 Sessions)(User: )
Description: ID: 0, Application Name: Microsoft Office Word, Application Version: 12.0.6612.1000, Microsoft Office Version: 12.0.6612.1000. This session lasted 20246 seconds with 11520 seconds of active time. This session ended with a crash.


CodeIntegrity Errors:
===================================
Date: 2010-08-30 13:17:31.972
Description: De integriteit van de kopie voor het bestand \Device\HarddiskVolume2\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\Plugins\ISWSHEX.dll kan niet worden geverifieerd omdat de reeks kopie-hashes per pagina niet is gevonden op het systeem.

Date: 2010-08-24 16:20:28.320
Description: De integriteit van de kopie voor het bestand \Device\HarddiskVolume2\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\Plugins\ISWSHEX.dll kan niet worden geverifieerd omdat de reeks kopie-hashes per pagina niet is gevonden op het systeem.

Date: 2010-08-24 13:00:48.754
Description: De integriteit van de kopie voor het bestand \Device\HarddiskVolume2\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\Plugins\ISWSHEX.dll kan niet worden geverifieerd omdat de reeks kopie-hashes per pagina niet is gevonden op het systeem.

Date: 2010-08-19 13:51:00.787
Description: De integriteit van de kopie voor het bestand \Device\HarddiskVolume2\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\Plugins\ISWSHEX.dll kan niet worden geverifieerd omdat de reeks kopie-hashes per pagina niet is gevonden op het systeem.

Date: 2010-08-19 12:30:46.187
Description: De integriteit van de kopie voor het bestand \Device\HarddiskVolume2\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\Plugins\ISWSHEX.dll kan niet worden geverifieerd omdat de reeks kopie-hashes per pagina niet is gevonden op het systeem.

Date: 2010-08-17 13:46:43.946
Description: De integriteit van de kopie voor het bestand \Device\HarddiskVolume2\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\Plugins\ISWSHEX.dll kan niet worden geverifieerd omdat de reeks kopie-hashes per pagina niet is gevonden op het systeem.

Date: 2010-08-11 12:48:30.156
Description: De integriteit van de kopie voor het bestand \Device\HarddiskVolume2\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\Plugins\ISWSHEX.dll kan niet worden geverifieerd omdat de reeks kopie-hashes per pagina niet is gevonden op het systeem.

Date: 2010-08-06 12:14:58.697
Description: De integriteit van de kopie voor het bestand \Device\HarddiskVolume2\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\Plugins\ISWSHEX.dll kan niet worden geverifieerd omdat de reeks kopie-hashes per pagina niet is gevonden op het systeem.

Date: 2010-07-27 12:54:54.569
Description: De integriteit van de kopie voor het bestand \Device\HarddiskVolume2\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\Plugins\ISWSHEX.dll kan niet worden geverifieerd omdat de reeks kopie-hashes per pagina niet is gevonden op het systeem.

Date: 2010-07-23 10:15:49.725
Description: De integriteit van de kopie voor het bestand \Device\HarddiskVolume2\Program Files\CheckPoint\ZAForceField\Plugins\ISWSHEX.dll kan niet worden geverifieerd omdat de reeks kopie-hashes per pagina niet is gevonden op het systeem.


=========================== Installed Programs ============================

Adobe Acrobat Reader DC - Nederlands (HKLM\...\{AC76BA86-7AD7-1043-7B44-AC0F074E4100}) (Version: 17.009.20044 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Flash Player 20 NPAPI (HKLM\...\Adobe Flash Player NPAPI) (Version: 20.0.0.306 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Flash Player 25 ActiveX (HKLM\...\Adobe Flash Player ActiveX) (Version: 25.0.0.171 - Adobe Systems Incorporated)
Adobe Refresh Manager (HKLM\...\{AC76BA86-0804-1033-1959-001824225037}) (Version: 1.8.0 - Adobe Systems Incorporated) Hidden
Advanced SystemCare 3 (HKLM\...\Advanced SystemCare 3_is1) (Version: 3.4.2 - IObit)
Apple Application Support (HKLM\...\{46F044A5-CE8B-4196-984E-5BD6525E361D}) (Version: 2.3.6 - Apple Inc.)
Apple Software Update (HKLM\...\{789A5B64-9DD9-4BA5-915A-F0FC0A1B7BFE}) (Version: 2.1.3.127 - Apple Inc.)
ATI AVIVO Codecs (HKLM\...\{CBA454E9-DA4C-3CE7-4BDC-522B6F0F057A}) (Version: 10.12.0.41124 - ATI Technologies Inc.) Hidden
ATI Catalyst Install Manager (HKLM\...\{C748519A-9E3F-6FA2-5A7A-3CABECEC2CE1}) (Version: 3.0.754.0 - ATI Technologies, Inc.)
Audacity 1.3.9 (Unicode) (HKLM\...\Audacity 1.3 Beta (Unicode)_is1) (Version: - Audacity Team)
Basissoftware voor HP Deskjet 1050 J410 series (HKLM\...\{8B04D0BD-561C-46D3-8925-B05639F0FF0C}) (Version: 22.50.231.0 - Hewlett-Packard Co.)
Catalyst Control Center - Branding (HKLM\...\{8D7133DE-27D2-47E5-B248-4180278D32AA}) (Version: 1.00.0000 - ATI) Hidden
Catalyst Control Center Core Implementation (HKLM\...\{E31B2CB2-1CE3-EEC9-4FC7-48145D6AD674}) (Version: 2009.1124.2131.38610 - ATI) Hidden
Catalyst Control Center Graphics Full Existing (HKLM\...\{77791725-5D50-C0DE-059A-5C4B5EE8A212}) (Version: 2009.1124.2131.38610 - ATI) Hidden
Catalyst Control Center Graphics Full New (HKLM\...\{7DEDD94B-32EB-D72C-CDAE-6BBA3E31276D}) (Version: 2009.1124.2131.38610 - ATI) Hidden
Catalyst Control Center Graphics Light (HKLM\...\{1063B812-E31C-833F-F5F0-46D9D06B5336}) (Version: 2009.1124.2131.38610 - ATI) Hidden
Catalyst Control Center Graphics Previews Common (HKLM\...\{3DA169A5-3DBC-BBCA-4366-0B8678D5B765}) (Version: 2009.1124.2131.38610 - ATI) Hidden
Catalyst Control Center Graphics Previews Vista (HKLM\...\{25C55EBA-401C-F7B8-E932-F7A5D53EADEE}) (Version: 2009.1124.2131.38610 - ATI) Hidden
Catalyst Control Center HydraVision Full (HKLM\...\{AADD9821-3290-1B1F-D164-1F6D20601FAF}) (Version: 2009.1124.2131.38610 - ATI) Hidden
Catalyst Control Center Localization All (HKLM\...\{00C0C196-54AC-8BC5-5F16-87C4A38D13B8}) (Version: 2009.1124.2131.38610 - ATI) Hidden
CCC Help Czech (HKLM\...\{CE898A54-E9BB-4F4E-26A6-DBCF9F8DE5A2}) (Version: 2009.1124.2130.38610 - ATI) Hidden
CCC Help Danish (HKLM\...\{5D629C4C-1EB4-5436-FA1C-15878067257F}) (Version: 2009.1124.2130.38610 - ATI) Hidden
CCC Help Dutch (HKLM\...\{7980631D-6A17-EF85-2D95-6F77E0B586AD}) (Version: 2009.1124.2130.38610 - ATI) Hidden
CCC Help English (HKLM\...\{49E56237-4F46-5E38-FA6E-5A6651C355C7}) (Version: 2009.1124.2130.38610 - ATI) Hidden
CCC Help Finnish (HKLM\...\{6544BC7B-158C-88EB-9D63-2C37347A4902}) (Version: 2009.1124.2130.38610 - ATI) Hidden
CCC Help Norwegian (HKLM\...\{F681E38A-E0EF-21F8-B787-B62332B45555}) (Version: 2009.1124.2130.38610 - ATI) Hidden
CCC Help Russian (HKLM\...\{B67AE61E-640C-358A-CF8A-4883C03F1E80}) (Version: 2009.1124.2130.38610 - ATI) Hidden
CCC Help Swedish (HKLM\...\{5AA617AF-A4A4-AA20-E81D-EA14F585FB6A}) (Version: 2009.1124.2130.38610 - ATI) Hidden
CCC Help Turkish (HKLM\...\{535B21E4-EE17-4970-459F-9AA67EA23261}) (Version: 2009.1124.2130.38610 - ATI) Hidden
ccc-core-static (HKLM\...\{2E2660AC-6195-C603-A6BD-5FC039891FFF}) (Version: 2009.1124.2131.38610 - Uw bedrijfsnaam) Hidden
CDBurnerXP (HKLM\...\{7E265513-8CDA-4631-B696-F40D983F3B07}_is1) (Version: 4.5.0.3717 - CDBurnerXP)
D3DX10 (HKLM\...\{E09C4DB7-630C-4F06-A631-8EA7239923AF}) (Version: 15.4.2368.0902 - Microsoft) Hidden
DigiDelivery (HKLM\...\{81A075BA-D267-4866-88AC-1602CEFD0194}) (Version: 2.1.1 - Aspera)
Epson Connect Guide (HKLM\...\Epson Connect Guide) (Version: - )
Epson Easy Photo Print 2 (HKLM\...\{02A312B5-1542-47B6-BFE9-F51358C39E86}) (Version: 2.4.0.0 - SEIKO EPSON CORPORATION)
Epson Easy Photo Print Plug-in for PMB(Picture Motion Browser) (HKLM\...\{B2D55EB8-32C5-4B43-9006-9E97DECBA178}) (Version: 1.00.0000 - SEIKO EPSON CORPORATION2)
Epson Event Manager (HKLM\...\{8F01524C-0676-4CC1-B4AE-64753C723391}) (Version: 3.01.0005 - Seiko Epson Corporation)
Epson FAX Utility (HKLM\...\{0CBE6C93-CB2E-4378-91EE-12BE6D4E2E4A}) (Version: 1.31.00 - SEIKO EPSON CORPORATION)
Epson Gebruikershandleiding WF-3520 Series (HKLM\...\WF-3520 Series Useg) (Version: - )
Epson Netwerkhandleiding WF-3520 Series (HKLM\...\WF-3520 Series Netg) (Version: - )
Epson PC-FAX Driver (HKLM\...\EPSON PC-FAX Driver 2) (Version: - )
EPSON Scan (HKLM\...\EPSON Scanner) (Version: - Seiko Epson Corporation)
EPSON WF-3520 Series Printer Uninstall (HKLM\...\EPSON WF-3520 Series) (Version: - SEIKO EPSON Corporation)
EpsonNet Print (HKLM\...\{3E31400D-274E-4647-916C-2CACC3741799}) (Version: 2.6.0 - SEIKO EPSON CORPORATION)
ffdshow [rev 1900] [2008-03-15] (HKLM\...\ffdshow_is1) (Version: 1.0 - )
FFmpeg for Audacity on Windows (HKLM\...\FFmpeg for Audacity on Windows_is1) (Version: - )
Foxit Reader (HKLM\...\Foxit Reader) (Version: - )
Gigabyte Raid Configurer (HKLM\...\{3A1B5D40-41E9-43FA-8C7B-A8667F5586EF}) (Version: 1.00.0000 - Gigabyte Technology Corp.)
Google Chrome (HKLM\...\Google Chrome) (Version: 58.0.3029.110 - Google Inc.)
Google Update Helper (HKLM\...\{60EC980A-BDA2-4CB6-A427-B07A5498B4CA}) (Version: 1.3.33.5 - Google Inc.) Hidden
Java(TM) 6 Update 17 (HKLM\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83216017FF}) (Version: 6.0.170 - Sun Microsystems, Inc.)
K-Lite Mega Codec Pack 5.5.1 (HKLM\...\KLiteCodecPack_is1) (Version: 5.5.1 - )
LADSPA_plugins-win-0.4.15 (HKLM\...\LADSPA_plugins-win_is1) (Version: - Audacity Team)
LAME v3.98.2 for Audacity (HKLM\...\LAME for Audacity_is1) (Version: - )
MasterWriter 2.0 (HKLM\...\MasterWriter 2.0) (Version: - )
Microsoft .NET Framework 4.6.1 (HKLM\...\{92FB6C44-E685-45AD-9B20-CADF4CABA132} - 1033) (Version: 4.6.01055 - Microsoft Corporation)
Microsoft .NET Framework 4.6.1 (Nederlands) (HKLM\...\{92FB6C44-E685-45AD-9B20-CADF4CABA132} - 1043) (Version: 4.6.01055 - Microsoft Corporation)
Microsoft Office 2007 Service Pack 3 (SP3) (HKLM\...\{91120000-0012-0000-0000-0000000FF1CE}_STANDARDR_{6E107EB7-8B55-48BF-ACCB-199F86A2CD93}) (Version: - Microsoft)
Microsoft Office File Validation Add-In (HKLM\...\{90140000-2005-0000-0000-0000000FF1CE}) (Version: 14.0.5130.5003 - Microsoft Corporation)
Microsoft Office Standard 2007 (HKLM\...\STANDARDR) (Version: 12.0.6612.1000 - Microsoft Corporation)
Microsoft OneDrive (HKCU\...\OneDriveSetup.exe) (Version: 17.3.6799.0327 - Microsoft Corporation)
Microsoft Silverlight (HKLM\...\{89F4137D-6C26-4A84-BDB8-2E5A4BB71E00}) (Version: 5.1.50906.0 - Microsoft Corporation)
Microsoft SQL Server 2005 Compact Edition [ENU] (HKLM\...\{F0B430D1-B6AA-473D-9B06-AA3DD01FD0B8}) (Version: 3.1.0000 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2005 ATL Update kb973923 - x86 8.0.50727.4053 (HKLM\...\{770657D0-A123-3C07-8E44-1C83EC895118}) (Version: 8.0.50727.4053 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (HKLM\...\{710f4c1c-cc18-4c49-8cbf-51240c89a1a2}) (Version: 8.0.61001 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable (HKLM\...\{837b34e3-7c30-493c-8f6a-2b0f04e2912c}) (Version: 8.0.59193 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.4148 (HKLM\...\{1F1C2DFC-2D24-3E06-BCB8-725134ADF989}) (Version: 9.0.30729.4148 - Microsoft Corporation)
Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable - x86 9.0.30729.6161 (HKLM\...\{9BE518E6-ECC6-35A9-88E4-87755C07200F}) (Version: 9.0.30729.6161 - Microsoft Corporation)
Movie Maker (HKLM\...\{DC5E5027-65E8-41CB-815C-9AAB48BFB8E2}) (Version: 16.4.3528.0331 - Microsoft Corporation) Hidden
Movie Maker (HKLM\...\{DD67BE4B-7E62-4215-AFA3-F123A800A389}) (Version: 16.4.3528.0331 - Microsoft Corporation) Hidden
MyFreeCodec (HKCU\...\MyFreeCodec) (Version: - )
NEC Electronics USB 3.0 Host Controller Driver (HKLM\...\{D7BF9739-8A68-4335-BBEE-37752AD9E86B}) (Version: 1.0.14.0 - NEC Electronics Corporation) Hidden
NEC Electronics USB 3.0 Host Controller Driver (HKLM\...\InstallShield_{D7BF9739-8A68-4335-BBEE-37752AD9E86B}) (Version: 1.0.14.0 - NEC Electronics Corporation)
Norton Internet Security (HKLM\...\NIS) (Version: 22.9.3.13 - Symantec Corporation)
Photo Common (HKLM\...\{C3538BF4-735B-45F3-B09E-C541A007E4E8}) (Version: 16.4.3528.0331 - Microsoft Corporation) Hidden
Photo Gallery (HKLM\...\{07AAB66E-4718-422D-9218-4AFB3C922A71}) (Version: 16.4.3528.0331 - Microsoft Corporation) Hidden
Photo Gallery (HKLM\...\{F4DEB840-B638-4BCE-AC6B-057EF31E0012}) (Version: 16.4.3528.0331 - Microsoft Corporation) Hidden
QuickTime 7 (HKLM\...\{111EE7DF-FC45-40C7-98A7-753AC46B12FB}) (Version: 7.75.80.95 - Apple Inc.)
Realtek Ethernet Controller Driver For Windows Vista and Later (HKLM\...\{8833FFB6-5B0C-4764-81AA-06DFEED9A476}) (Version: 1.00.0009 - Realtek)
Realtek High Definition Audio Driver (HKLM\...\{F132AF7F-7BCA-4EDE-8A7C-958108FE7DBC}) (Version: 6.0.1.5943 - Realtek Semiconductor Corp.)
Samsung Kies3 (HKLM\...\{88547073-C566-4895-9005-EBE98EA3F7C7}) (Version: 3.2.16084.2 - Samsung Electronics Co., Ltd.) Hidden
Samsung Kies3 (HKLM\...\InstallShield_{88547073-C566-4895-9005-EBE98EA3F7C7}) (Version: 3.2.16084.2 - Samsung Electronics Co., Ltd.)
Software Updater (HKLM\...\{8DBC5A0A-31C4-46C7-B252-6B593EA11A87}) (Version: 4.3.7 - SEIKO EPSON CORPORATION)
TagScanner 5.1.661 (HKLM\...\TagScanner_is1) (Version: - Sergey Serkov)
Update for 2007 Microsoft Office System (KB967642) (HKLM\...\{91120000-0012-0000-0000-0000000FF1CE}_STANDARDR_{C444285D-5E4F-48A4-91DD-47AAAA68E92D}) (Version: - Microsoft)
Update voor Microsoft Office Excel 2007 Help (KB963678) (HKLM\...\{90120000-0016-0413-0000-0000000FF1CE}_STANDARDR_{5CF7002F-6F49-4482-9564-5614FBE560FA}) (Version: - Microsoft)
Update voor Microsoft Office Powerpoint 2007 Help (KB963669) (HKLM\...\{90120000-0018-0413-0000-0000000FF1CE}_STANDARDR_{15D84E79-1ED7-42C5-B2FD-745C3FBDDDC5}) (Version: - Microsoft)
Update voor Microsoft Office Word 2007 Help (KB963665) (HKLM\...\{90120000-001B-0413-0000-0000000FF1CE}_STANDARDR_{A66AE6A1-8D8C-4102-BC18-38CBDE40F809}) (Version: - Microsoft)
Windows Live Essentials (HKLM\...\WinLiveSuite) (Version: 16.4.3528.0331 - Microsoft Corporation)
Windows Media Player Firefox Plugin (HKLM\...\{69FDFBB6-351D-4B8C-89D8-867DC9D0A2A4}) (Version: 1.0.0.8 - Microsoft Corp)
WinRAR (HKLM\...\WinRAR archiver) (Version: - )
yellow tools Independence Free 2.5.1 (HKLM\...\yellow tools Independence Free 2.5.1) (Version: - )

========================= Devices: ================================

Name: Teredo Tunneling Pseudo-Interface
Description: Microsoft Teredo Tunneling-adapter
Class Guid: {4d36e972-e325-11ce-bfc1-08002be10318}
Manufacturer: Microsoft
Service: tunnel
Device ID: ROOT\*TEREDO\0000
Problem: : This device cannot start. (Code10)
Resolution: Device failed to start. Click "Update Driver" to update the drivers for this device.
On the "General Properties" tab of the device, click "Troubleshoot" to start the troubleshooting wizard.


========================= Memory info: ===================================

Percentage of memory in use: 30%
Total physical RAM: 3579.49 MB
Available physical RAM: 2470.4 MB
Total Virtual: 7667.76 MB
Available Virtual: 6507.85 MB

========================= Partitions: =====================================

1 Drive c: (W7-SYSTEM) (Fixed) (Total:83.24 GB) (Free:34.98 GB) NTFS
2 Drive d: (DATA-1) (Fixed) (Total:205.08 GB) (Free:164.97 GB) NTFS
3 Drive e: (DATA-2) (Fixed) (Total:465.75 GB) (Free:465.64 GB) NTFS
5 Drive g: () (Removable) (Total:3.73 GB) (Free:3.73 GB) FAT32

========================= Users: ========================================

Gebruikersaccounts voor \\AUDIO-PC

Administrator Gast Wil
Wil2
De opdracht is voltooid.

========================= Minidump Files ==================================

No minidump file found


**** End of log ****
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan