• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Start, Programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Waarderingsscore
491
uhmmmm :blink:

Je zou de programma's kunnen onderverdelen in mappen.

voor de rest zou ik het niet weten, ik ken dat probleem gelukkig niet.

Moet wel zeggen dat je erg veel progjes in je start menu hebt staan.

Klik eens met je rechtermuis op de taakbalk beneden en keis voor eigenschappen-tabblad menu start-klassiek menu start-aanpassen-kleine pictogrammen in het menu start aangeven vinkje voor zeten-dan wordt je startbalk iets smaller maar zou hij je programam's wel uitvouwen. Kijk eens of dat werkt.

Oke dan, misschien dat we een aantal zaken kunnen samenvoegen in 1 map, zodat je die derde balk met programma's niet meer nodig hebt:

Ga naar je verkenner- ga naar c:documents en settings - je naam- menu start-programma's klik op programma's- nu zie je aan de rechterzijde van het scherm al de programma's staan die je normala ziet onder start-programma's.

Ga daar op een lege plek staan met je rechtermuis en keis voor nieuwe map. Geef deze nieuwe map een naam, en sleep daar bijvoorbeeld enkele icoontjes naar toe, controleer direct onder start-programma's of je die nieuwe aangemaakte map ziet en of het werkt, als je via de verkenner icoontjes van andere programma's daar naar toe sleept.

Als je me niet helemaal begrijpt, of vragen hebt ===stellen.

Wat ik raar vind is dat jij een kolom hebt, bij zijn dat twee kolommen. Ik zal mijn instellingen is geven:
1e als je op de start button staat en dan rechter miusknop eigenschappen staat menu start aangevinkt.
2e button taakbalk staat alles aangevinkt behalve: taakbalk autmatisch verbergen.
3e bij menu start, aanpassen alles aan gevinkt behalve kleine pictogrammen
4e geavanceerd aanvinken van boven naar beneden: als koppeling weergeven, de opdracht uitvoeren, als koppeling weergeven, help en ondersteuning, dit onderdeel niet weergeven,
als koppeling weergeven 3x,mijn net werklocaties, dit onderdeel niet weergeven, printers en faxapparaten,programma torgang en instellingen,slepen en neerzetten inschakelen,zoeken.
Verder aan vinken, onlangs geopende bestanden in een lijst weergeven.

Misschien heb je hier iets aan.

Gr. Shadow

probeer dit eens..

rechts-klik op je taakbalk -> properties -> tabblad start menu -> custemize -> tabblad advanced -> vinkje 'scroll programs' aanvinken

scroll.jpg

ik zal morgen even kijken hoe dat vinkje op een nl systeem heet ;)

Op het moment gebruik ik HTML HELP WORKSHOP van MS, maar ik ben eigelijk opzoek naar wat anders, iets dat op de achtergrond draait en als je een knop op je toesten board indrukt je screens kan maken. ( van goeie kwaliteit natuurlijk )

Easy sreen capture is zo'n programma maar ik ben er nog niet uit of ik um fijn vind of niet.

LOL... Ik heb het helemaal gevonden 'Hover Snap', geweldig toolje..
Nog geen 1/2 MB, geen install shit en doet precies wat ik zoek.

1 woord Geweldig :D

hier Meer info (wel effe scrollen naar het hover snap gedeelte)

Download hier

echt een aanrader :P

[OFFTOPIC]
Een ander handig programma is PrintKey.
kijk hier maar eens. Tis wel een Trial Version...... :rolleyes:
PM me maar even wanneer je dat Trail niets vind :D
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Greetz Teq :D
[/OFFTOPIC]

[OFFTOPIC AGAIN :D]

Yep, dat is het mooie van PrintKey. Je ken hiermee delen van je Desktop selecteren en als screenshot (in high res.) nemen. Ook kan je in n keer objecten zoals actieve windows vastleggen met de optie 'object'
Verder heeft het programma enkele mogelijkheden tot het bewerken van je screenshots.
Zeer handig allemaal in gebruik.

[/OFFTOPIC AGAIN :D]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan