• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Startmenu melding Kritieke fout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe nu hetgeen wat in mijn bericht #18 staat, als je goed opvolgt zal Windows reparaties uitvoeren!
Ik heb dat gedaan. Bij het eerste kwam de melding 'WRP did not find any violations', Het tweede gedeelte gedaan met DISM.exe. Daar kwam de melding 'the operation completed succesfully', toen weer sfc /scannow en dezelfde melding kwam, not find any violations.
 
Start dan jouw computer opnieuw op en laat weten of alles nu goed gaat.
 
Start dan jouw computer opnieuw op en laat weten of alles nu goed gaat.
Ik heb de computer opnieuw opgestart. Na het opstarten klikte ik op Startmenu en krijg weer het venster op het scherm met 'Kritieke fout'.
 
Probeer eens het startmenu te repareren.
Het werkt. Ik heb het gedeelte 'Windows 10 Powershel' gebruikt met het commando en het probleem is opgelost.
Heel erg bedankt Lange Pier. Ook Abraham heel erg bedankt voor je support. Het was dan blijkbaar toch geen virus.

groet, Loes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan