• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Steeds bij afsluiten Windows 10, Task Host Window die nog actief staat, telkens geforceerd afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kurveekyl

Gevestigd lid
Lid geworden
3 nov 2011
Berichten
425
Waarderingsscore
4
Krijg steeds na afsluiten de melding van Task Host Window (zie foto onderaan). Moet altijd geforceerd afsluiten door "toch afsluiten" te kiezen! Iemand een idee vanwaar dit probleem zou komen? In elk geval al grote dank voor eventuele hulp...
Mvg. KurtIMG_0187.JPG
 
Ja oké, maar wat is de oorzaak van dit plots op te komen, en wat is dit eigenlijk die Task Host Window (taakplanner?)
 
Dat is een container waar allerlei processen worden ingestopt, kijk in de logboeken welk proces het veroorzaakt als je het wilt weten.
 
Zou niet weten hoe dat te doen. Maar waarom gebeurt dat nu plots, heb dat vroeger nooit gehad en heb niets naar mijn weten gewijzigd aan mijn systeem
 
Is dit na Dinsdag gekomen?
Zo ja dan zou het door de updates kunnen komen.
Als dat het geval is kan het ook zo ineens weer weg zijn.
 
Och ja aarie is idd dan pas gekomen. Zal nu mooi afwachten. Dan zal die idd misschien terug verdwijnen ofwel eens een mooie clean installatie van Windows, zal zien. O maar aarie jij helpt toch de mensen goed vooruit hoor jongen. En tenminste een vriendelijk antwoord die wij als leek kunnen begrijpen, we zijn nu eenmaal niet allemaal techneuten op dit vlak hé ;) Love it man, thanks a lot...
 
Ja je kunt het eens aankijken, hoe vaak mensen geen problemen ervaren na een update en die dan zo zo ineens weer weg zijn. Mocht je eens schone installatie gaan doen, doe het dan wel even via de kabel. Ik had wifi problemen sinds de 1709 versie, ook tijdens het updaten ging het traag, sinds ik kabel gebruik loopt het als een zonnetje.
Dankjewel voor de lieve woorden, ik doe mijn best om iedereen te elpen, samen met de andere leden natuurlijk :)
 
Och ja aarie, hier geen wifi hoor, alles LAN De computers boven worden ook voorzien met LAN kabel straks. Nog eens dank mijn vriend, en ook de andere moedwillige helpers op dit forum. :)
 
Is het trouwens lukt met de cat 5 of 6 kabels?
 
Wacht nog altijd op mijn kabel aarie die ik nu heb besteld bij Amazon. Had deze besteld bij Alternate omdat deze daar veel goedkoper was, maar wat blijkt, is helemaal andere kabel die hier was toegekomen. Ze hadden de gevraagde kabel niet eens in hun assortiment. Alles teruggestuurd en mijn geld teruggekregen. Dus wacht ik nu op de juiste kabel die eind deze maand nog moet aankomen. Tang en RJ45 connectoren heb ik inmiddels wel.
 
Vreemd dat hun jou een andere kabel toesturen.
Maar het is dan nog even afwachten op de andere kabel en dan kun je er mee aan het werkt.
 
Van niet afsluiten naar een cat kabel, handig zo'n theekransje.:eek:

Al die afsluittweaks toegepast?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan