• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies stemmen welke pc case

welke case vind u het mooist.

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

  • 6


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Status
Niet open voor verdere reacties.

hillbee

Nieuw lid
Lid geworden
15 nov 2022
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Heb even een vraagje als dit hier mag aan iedereen dat wil stemmen mag geen verplichting de case met de meeste stemmen ga ik eens proberen alles is rond de zelfde prijsklasse.
 

Bijlagen

  • rsz_120221116_201854.jpg
    rsz_120221116_201854.jpg
    203,1 KB · Weergaven: 30
7) geen van allen :)

Geef mij maar een dichte kast in plaats van een kerstboom.
 
Geen venster, geen RGB of andere tierelantijnen die niet nodig zijn. Een PC staat bij mij onder mijn bureau, ik heb maar een paar vereisten. Stil en mijn spul moet erin passen, wat moeilijker is dan je denkt.

Ik gebruik nog steeds een Lian Li PC-A70B , die nu zo'n 14 jaar oud is.
 
is wel nog een ok case maar ik heb gwn een nieuwe nodig omdat de mijne powerknop enzo doen moeilijk
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook voor optie 7 :p :p :p
Om dezelfde reden als Enigma (zal wel aan mijn leeftijd liggen)
 
Ik ben een laptop gebruiker.
Maar ik heb al wel mooie kasten voorbij zien komen.

Zelf vind ik deze 6 persoonlijk niet mooi.
Maar als dan toch moet kiezen dan zou het nummer 5 zijn.
 
Ik gebruik bij voorkeur ook zonder RGB verlichting.
Echter door mijn vereisten heb ik wel een pc kast met glas aangeschaft, mogelijkheden welke ik niet vond in RGB loze kasten.
Van de nieuwere moederborden zijn er ook al terug meer zonder RGB. Mijn pc van 2016 had oa een met RGB op het moederbord terwijl ik er nu één zonder heb. Echter voor de GPU is het moeilijk om er één zonder RGB te vinden.
Mijn pc staat tussen een bureau en een kast, ik heb er geen hinder van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan