• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stemronde: Beste Forumhelper

Wie vind jij de beste forumhelper?


  • Totaal aantal stemmers
    189
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Stemronde Beste Forumhelper:

Van 13 t/m 23 november worden de stemrondes gehouden bij de Nationaal Computer Forum Community Awards 2009. Na de nominatierondes kun jij nu stemmen op de meest genomineerden in de stemrondes. Wie verdienen volgens jou de NCF Community Awards?

Stem hier op jouw favoriete forumhelper.

Wanneer je stemt, dan maak je kans op de upgradeset van het allernieuwste besturingssysteem, namelijk Windows 7 Home Premium!

ncf.comaward.beste_forumhelper.jpg
 
Abraham54, en gekkedave ook !
 
Abraham54 :)
 
Gekkedave:)
 
Gekkedave
 
:eek: Ik sta er tussen! Maar ik vind eigenlijk dat gekkedave en abrham de credits moeten krijgen. Zij doen ng meer dan ik! (En dat is veel. :))
 
Gekkedave dan maar vanwege z'n grote hoeveelheid uitleg in z'n posts. (Abraham ook, maar je moet toch kiezen heh)
 
Kingpin! :D

Geen twijfel mogelijk.
Zij heeft pas chte pc hulp geboden.
 
Kingpin is de beste!:worship:
 
Eigenlijk wil ik ook hier geen keuzerondjes, maar selectievakjes...
 
Fleuris, vanwege 't mooie plaatje :worship:
 
Ik stem kingpin
 
:eek: Ik sta er tussen! Maar ik vind eigenlijk dat gekkedave en abrham de credits moeten krijgen. Zij doen ng meer dan ik! (En dat is veel. :))

:lol: En toch stem je voor jezelf?

Het zijn allen goede forumhelpers, daarom ga ik gewoon niet stemmen. :)
 
Zowel kingpin als abraham hebben mij al zo vaak uit de nood geholpen, daarom heb ik in een vorige poll voor abraham gestemd en nu voor kingpin :worship:
 
:lol: En toch stem je voor jezelf?

Het zijn allen goede forumhelpers, daarom ga ik gewoon niet stemmen. :)

Ehm... ja, want ik had per ongeluk al op mezelf gestemd, en toen bedacht ik me dat dat eigenlijk niet de bedoeling was... :blush::(:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan