• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stemronde: Beste Forumhelper

Wie vind jij de beste forumhelper?


  • Totaal aantal stemmers
    189
Status
Niet open voor verdere reacties.
Exuses!

En damn ik sta er niet tussen :( :p
 
Hoewel de rest erg zijn best doet, is dit voor mij zonder twijfel *Kingpin*
 
Beste Fleuris, ik begrijp je verwarring, maar *Kingpin* is een zij!
 
En bovendien is *Kingpin* bijna alleen actief in de Hijack This sectie.
 
Op deze poll ga ik denk ik ook niet stemmen!

Mijn grootste forum helpers zijn Abraham54, gekkedave en Havvie, allemaal snel met reageren, goede uitleg, en hebben genoeg geduld, zelfs met een leek als ik :p
 
Abraham54



Stemronde Beste Forumhelper:

Van 13 t/m 23 november worden de stemrondes gehouden bij de Nationaal Computer Forum Community Awards 2009. Na de nominatierondes kun jij nu stemmen op de meest genomineerden in de stemrondes. Wie verdienen volgens jou de NCF Community Awards?

Stem hier op jouw favoriete forumhelper.

Wanneer je stemt, dan maak je kans op de upgradeset van het allernieuwste besturingssysteem, namelijk Windows 7 Home Premium!






ncf.comaward.beste_forumhelper.jpg
 
Bedankt allemaal voor het stemmen op jullie favoriete forumhelper. Het topic is vanaf nu gesloten. De winnaar in deze categorie is geworden: Abraham54
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan