• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stemronde: Favoriete Operating System

Wat is je favoriete operating system?


  • Totaal aantal stemmers
    767
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Stemronde Favoriete Operating System:

Van 2 t/m 13 oktober worden de stemrondes gehouden bij de Nationaal Computer Forum Awards. Na de nominatierondes kun jij nu stemmen op de meest genomineerden in de stemrondes. Wie verdienen volgens jou de NCF Awards?

Stem hier op jouw favoriete operating system.

Wanneer je stemt, dan maak je kans op een externe harddisk met 1,5 TB opslagruimte.

ncf.award_favoriete_operating_system.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
XP ;)

Binnenkort 7 eens testen.
 
7 eens getest,
en werkt super snel en goed! :)
 
windows 7 draai behoorlijk soepel, heerlijk niet dat irritante meldingen van vista steeds.
 
Mac zonder twijfel, en windows 7 doet het ook wel goed, maar tis geen mac!
 
Windows XP vind ik persoonlijk het beste OS ooit uitgegeven ... ik draai hem zelf al heel mijn leven al verschillende keren vista en 7 geprobeerd maar vond het niets door de grafische opsmuk en andere dingen. XP is juist zo lekker licht en makkelijk te gebruiken :)
 
Windows XP
 
mac4life behalve als je wilt gamen dan moet je windows ernaast zetten :D ( ik zou dan voor xp gaan ;))
 
XP

(alhoewel ik op mijn nieuwe pc binnenkort windows 7 ga zetten)
 
Nog steeds op nr.1: XP
Heb al een tijdje 7 draaien, maar loopt toch regelmatig vast. Vooral IE8 is een crime! Dus ik blijf lekker bij mijn XP.
 
Windows Vista

Binnenkort eens openSuse uitproberen!
 
100% is windows seven de beste de rest is shit, heb ,m nu 3 maanden getest, werkt alles beter en veel sneller.
 
Windows 7, werkt tot nu toe toch het beste.
 
Voor games en veel andere applicaties, zoals Photoshop, Nero, NewsLeecher etc. gebruik ik Windows XP.
Wat mij betreft nog steeds de beste versie van Windows.
Heb Windows 7 nog niet getest, maar wat ik er tot nu toe over heb gehoord is erg goed, dus misschien is deze wel beter dan XP. Zal wel een keertje een RC van Windows 7 uitproberen :biggrin:

Maar voor de rest ben ik fan van Linux.
Voor m'n webserver gebruik ik Fedora Linux (zonder werkomgeving), en op m'n desktop staat naast Windows XP ook Fedora Linux (met Gnome).

Helaas staat Fedora niet in de lijst, maar mijn stem gaat uit naar Linux Ubuntu, waarmee ik dus eigenlijk doel op Linux Fedora :wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan