• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stemronde: Favoriete Operating System

Wat is je favoriete operating system?


  • Totaal aantal stemmers
    767
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij hebben Windows Vista. Ik snap niet waarom mensen zo veel klagen over Vista. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
 
1. XP Rocks :)
2. Ubuntu
 
Xp
 
Ik ga voor XP,en aangezien met een poosje geen updates meer wordt gegeven voor XP,denk ik serieus na om over te stappen op Linux.Dit schijnt super te werken,terwijl het veel minder van je systeem vergt qua processor alsmede je geheugen en schijfruimte.Terwijl het veel sneller draaid.:biggrin:

Grtz EMG
 
windows 7 heb er al veel goeds over gehoord
--- automatische edit ---
windows 7 veel goed over gehoord
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Windows vista is goed
Op de oudere laptop draait windows xp
Het is wel een duidelijk verschil
 
Allen OS meegewerkt behalve Vista. Hed daar even meegekeken. Vond het nogal verwarrend t.o.v. XP. Is nog mijn favoriet. Maar ik ben benieuwd naar Windows 7.
 
Vista met alle gezeur eraf natuurlijk.Windows 7 lijkt mij ook wel wat,maar heb nu vista en daar blijft het eerst bij.Heb xp gehad,maar wil niet meer terug
 
ik vind windows 7 zo verschrikelijk duur,

misschien komt dit nog wel.

heb de probeer versie niet eens getest. zo veel ruimte op me hd. had ik niet. :huh:


maar xp bied mij tot nu toe, vele overzichtelijke en stabiele windows, dat ik voorlopig niet afwijk hiervan.
 
XP!

Vista zuigt enorm
De rest heb ik geen ervaring mee
 
Windows xp the best makkelijk en licht,vista heb ik liggen en windows 7 ook ff geprobeerd en weg ermee,en windows xp word het beste ondersteund met drivers e.d. heb namelijk veel wat alleen op xp draait vandaar dat ik voluit zeg 1000% XP
 
Heb altijd gezworen bij XP, maar na 3 maanden Win7 testen, heb ik toch maar op Windows 7 gestemd
 
XP was de beste, maar met de Windows 7 komt er een goeie concurrent aan naar mijn gevoel
 
Heb windows Vista en dat was behoorlijk wennen na XP. Ga snel kijken of 7 een verbetering is.:frusty:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan