• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stemronde: Favoriete Software

Wat is je favoriete software?


  • Totaal aantal stemmers
    708
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Stemronde Favoriete Software:

Van 2 t/m 13 oktober worden de stemrondes gehouden bij de Nationaal Computer Forum Awards. Na de nominatierondes kun jij nu stemmen op de meest genomineerden in de stemrondes. Wie verdienen volgens jou de NCF Awards?

Stem hier op jouw favoriete software.

Wanneer je stemt, dan maak je kans op een externe harddisk met 1,5 TB opslagruimte.

ncf.award_favoriete_software.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Notepad++, omdat ik het vaak gebruik ;)
 
toch notepad ++
omdat ik aardig veel php mysql html en css gebruik :)
 
Ik mis MBAM... kwam die zo weinig voor in de nominaties?
 
fotoshop zonder twijfel, zowel voor plezier als professionele doeleinden!
 
Om superieur uitziende werkstukken af te leveren op school Office 2007 :)
 
Stemronde Favoriete Software:

Van 2 t/m 13 oktober worden de stemrondes gehouden bij de Nationaal Computer Forum Awards. Na de nominatierondes kun jij nu stemmen op de meest genomineerden in de stemrondes. Wie verdienen volgens jou de NCF Awards?

Stem hier op jouw favoriete software.

Wanneer je stemt, dan maak je kans op een externe harddisk met 1,5 TB opslagruimte.

Zou wel heel gaaf zijn, die extra opslagcapaciteit.
 
photoshop, ben het wat aan het leren en heb nog een lange weg te gaan :wall:
 
Office 2007
 
photoshop is gewoon fijn om mee te werken enzo.. je kunt er alles mee maken wat je wilt :D
 
zonder meer net de cursus gedaan ICT module microsoft office en vind ik tevens de beste software
 
Notepad++, no nonsen, goede code editor. Werkt lekker, is gratis en wordt constant bijgewerkt. + Highlighting voor allerlei soorten code.
 
Hoewel ik bijna alle software uit de lijst gebruik, en met allen erg tevreden ben, gaat mijn stem uit naar Notepad++

Ik gebruik sinds iets minder dan een jaar Notepad++, en zou ook nooit meer terug willen naar de gewone Notepad.
Het maakt alles zo veel overzichtelijker, vooral vanwege de highlighting.
Daarnaast is het ideaal voor het opsporen van niet gesloten brackets e.d.. :smile:
 
CCleaner! Een schone pc is altijd sneller!
 
Notepad++ natuurlijk :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan