• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stemronde: Favoriete Webbrowser

Wat is je favoriete webbrowser?


  • Totaal aantal stemmers
    734
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik werk op mijn PC met internet explorer, en mijn laptop met firefox.
 
Opera 10 is mijn favoriet. Fris, snel en volwaardige browser.
Browser en E-mail in een window.
Weinig tot geen last van virussen.
Het enige probleem wat overblijft dat sommige sites geheel of gedeeltelijk helemaal op Explorer zijn gebouwd.
 
Omdat ik vaak zware programma's gebruik en langdurige berekeningen uitvoer met mijn computer gebruik ik Chrome. Het is de snelste browser die ik ooit gehad heb. Wanneer Firefox er een halve minuut over doet om op te starten, kost het Chrome slechts een paar seconden. Ook download Chrome sowieso pagina's sneller dan andere browsers.
 
Internet Explorer 8. Hoewel er volgens andermans zeggen betere zijn, als iets goed bevalt stap ik niet zo gauw over naar iets anders, probleem met veiligheid schijnt groter te zijn met Internet Explorer maar ik ondervindt niet echt veel problemen tot nu toe.
Dus ga ik nog maar gewoon mijn gang met Internet Explorer 8.
 
Kom op nog 30 mensen op Firefox stemmen!

Firefox is veel beter dan Internet Explorer...
 
Vind google chrome absoluut beste ! Firefox 2e plaats. het enige wat mij stoort is dat google chrome geen plug-ins heeft
 
mijn rijtje

1 chrome
2 safari
3 firefox
4 anders
5 IE
 
Bedankt allemaal voor het stemmen op jullie favoriete Webbrowser. Het topic is vanaf nu gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan