• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stemronde: Grappigste Forumlid

Wat vind jij het grappigste forumlid?


  • Totaal aantal stemmers
    193
Status
Niet open voor verdere reacties.
IMHanalO, FrankfurterW
 
Stemronde Grappigste Forumlid:

Van 13 t/m 23 november worden de stemrondes gehouden bij de Nationaal Computer Forum Community Awards 2009. Na de nominatierondes kun jij nu stemmen op de meest genomineerden in de stemrondes. Wie verdienen volgens jou de NCF Community Awards?

Stem hier op het naar jouw mening grappigste forumlid.

Wanneer je stemt, dan maak je kans op de upgradeset van het allernieuwste besturingssysteem, namelijk Windows 7 Home Premium!

ncf.comaward.grappigste_forumlid.jpg

het is geen peer maar een heer
 
wow al 16 stemmen. Ik denk dat mijn humor vaak niet begrepen word, anders waren het zeker al 100 stemmen geweest voor deze Primus Inter Pares.
 
Frankw:agree:
 
thank je mij ook als ik zeg dat ik op je hebt gestemd? :)

(heb ik ook >_>)

En Nee je humor is veel te ingewikkeld voor de meesten :p
 
sorry frank, heb op Sebjuh gestemd hoor
hij is gewoon de grappigste, zonder enige twijfel :p
 
Hoeveel heb je al op, vriend:drinks:
 
Idd of peren sap :)
 
van de 204 heb ik toch nog 19 stemmen, niet gek voor 6 jaar en 2 weken forummen.
 
Wat zit je nou te zeuren, moet je aantal stemmen van mij zien. Tjonge jonge, echt niet te filmen.:fool:
 
schandalig!! volgende keer stem ik op jou anson.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan