• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Stemtopic NCF Foto Contest 2010!

Wat is de leukste foto?


  • Totaal aantal stemmers
    21
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
Stemtopic NCF Foto Contest 2010

Hier kan je stemmen op jouw favoriete foto van de NCF Foto Contest 2010. In totaal zijn er 14 inzendingen die mee kunnen doen, vandaar dat enkele foto's (die niet zoveel met kerst of nieuwjaar te maken hadden, er uit zijn gelaten) De winnaar van de contest zal de Fujifilm Finepix J30 fotocamera t.w.v 149,00 euro winnen!


Barbara1:
ncf.tijdelijk.0002.jpg



just--mike:
ncf.tijdelijk.0020.jpg



tamieu:
ncf.tijdelijk.0003.jpg



link1986:
ncf.tijdelijk.0005.jpg



Janal:
ncf.tijdelijk.0007.jpg



anketon54:
ncf.tijdelijk.0008.jpg



Loes:
ncf.tijdelijk.0011.jpg



supermama:
ncf.tijdelijk.0012.jpg



Aad321:
ncf.tijdelijk.0013.jpg



bandolera:
ncf.tijdelijk.0014.jpg



lamsteraak:
ncf.tijdelijk.0015.jpg



droog003:
ncf.tijdelijk.0017.jpg



taximanhb2:
ncf.tijdelijk.0018.jpg



Turboduo:
ncf.tijdelijk.0019.jpg
 
Shit, had mijn foto nog in willen sturen :( te laat.
 
ja 'k had dat ook :( :blush: enfin wel tijd genoeg gehad ergens natuurlijk :blush: maar 't was er bij mij ook nog niet van gekomen (staat dan weer ergens tussen 1000 uit te zoeken foto's en dan nog kiezen wlke enz :lol: ) , en dan zag 'k het gisteren en was 't te laat :blush:
Maar goed, bij het 2e deel (de bewerkingen) lukt het hopelijk :)
 
ja 'k had dat ook :( :blush: enfin wel tijd genoeg gehad ergens natuurlijk :blush: maar 't was er bij mij ook nog niet van gekomen (staat dan weer ergens tussen 1000 uit te zoeken foto's en dan nog kiezen wlke enz :lol: ) , en dan zag 'k het gisteren en was 't te laat :blush:
Maar goed, bij het 2e deel (de bewerkingen) lukt het hopelijk :)

Het 2e deel zal er helaas bij deze activiteit niet meer komen. Volgende week zal de activiteit namelijk al aflopen. Wel zal er in de toekomst wellicht een algemene fotocontest komen, aangezien daar vraag naar was van verschillende leden ;)
 
Ben benieuwd naar de didies met kerstmuts.
 
Ook gestemd. :)
 
Mijn foto zie je niet duidelijk. Terwijl hij wel duidelijk hoort te zijn.
 
Moeilijk om een keuze te maken. Kijk je langer, nog moeilijker om een keuze te maken. Kijk je te lang, dan geraak je er niet meer uit, op wie te stemmen. Toch gestemd. Proficiat aan de winner.
 
telt stemmen op je eigen foto eigenlijk mee?
 
Het stemtopic is gesloten en er is uiteindelijk dus een winnaar bekend: Turboduo, gefeliciteerd!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan