Subwoofer probleem

SROstuff

Bekend gezicht
Sinds ik windows 7 heb op m'n Dell Dimension 5150 heb ik problemen met m'n geluidskaart/driver.
Ik heb een windows vista geluids driver van dell zelf gedownload voor mijn geluidskaart.
En m'n subwoofer werkt geweldig als ik muziek afspeel.
Maar als ik games speel (maakt niet uit welke game) gaat de subwoofer zomaar uit en soms nog aan.
Ik heb het verder goed geconfigureerd gewoon als 5.1 en de driver is zonder foutmelding geinstalleerd en werkt verder zonder problemen.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Speakerset: Philips MMS460

Mvg,
SROstuff

F

Fleuris

Guest
Werkt hij ook nog goed als je heel lang achter elkaar muziek speelt? Heb je alle kabels er goed inzitten? Krijgt de boel voldoende stroom? Heb je de nieuwste drivers?

SROstuff

Bekend gezicht
Ja de subwoofer doet het zonder problemen bij muziek afspelen maakt niet uit hoe lang.

Het is een driver van dell en bij CREATIVE is het al te oud. Windows update geeft alleen maar een driver waarbij de subwoofer helemaal niet werkt.
(de cd met driver erop werkt niet op windows 7 hij loopt vast bij einde van installatie)

Voldoende stroom... de adapter die er ooit bij zat ja die zal wel genoeg stroom geven hoop ik. (heb het geprobeerd ergens anders aan te sluiten geeft geen verschil)

Ik zat ook altijd met het probleem bij de kabels te kijken maar waarom doet muziek het dan wel zonder problemen? Verder zitten alle kabels goed ja.

(wat ik eerder zij "subwoofer gaat uit en soms nog aan" dan bedoel ik dat hij onder het spelen van het spel soms aangaat)

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan