• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

sudden strike 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

catmen

learning senior
Lid geworden
17 jun 2011
Waarderingsscore
34
Hallo,

ik speel af en toe sudden strike 4 het is lekker traag, ooit had ik sudden strike 1 en 2 maar die zijn verdwenen !!?, maar loont het de moeite deze terug aan te kopen voor op een 64bit systeem en zal het werken en niet wat gedateerd lijken, ik herinner me nog dat daar ook leuke episodes bij waren, trouwens bij sudden strike 4 zijn er bonus Missions "war in the pacific" waar ik niet door de eerste episode geraak dwz nadat de Amerikanen landden.

Dit is Sudden-strike 3 en niet 1 en 2. Maar daar wordt ook over Sudden Strike Gold gesproken.

Wel staan er vele Sudden Strike games op Steam.

ik heb via steam de gold versie gekocht/gedownload/geïnstalleerd en... het spel crasht en de grafics zijn abominabel, het lijkkt op niets, heb een terug betaling aangevraagd bij steam en de 2 iconen van sudden strike 2 gold en resource war die samen werden geïnstalleerd al terug verwijderd. naar mijn mening zijn ze niet geschikt voor de laatste windows PC en ik ben ook niet van plan mijn pc te gaan herinrichten om die twee spellen toch redelijk in gang te krijgen.

Ze lieten al weten dat er een terugbetaling zal gebeuren, dat is al positief. Ik had lang geleden alle sulden strike spellen op eerdere computers, de grafische beelden waren toen niet optimaal, maar op de modernere 64 bit pc's werken die blijkbaar niet meer het was echt niet om aan te zien en bij start crashte de boel telkenmale, ik had toen ook enkele blitz krieg CD's die speelden ook wel goed, zulke strategische spellen worden niet meer gemaakt denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan