• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sudden strike

Status
Niet open voor verdere reacties.

catmen

learning senior
Lid geworden
17 jun 2011
Berichten
807
Waarderingsscore
31
Hoi,

"lang" geleden speelde ik regelmatig sudden strike (1,2 en 3) maar met het vernieuwen van mijn PC met windows 7 pro 64 werkte dat niet meer (tot XP ging dat wel) het was een traag strategisch spel maar dat hinderde me niet, tegenwoordig moet het allemaal snel gaan in de shooter en andere games. Is er eigenlijk nog een spel dat de vergelijking met sudden strike kan doorstaan en dat op mijn PC zou werken (i7 3,4 GHZ MSI N550TX ti cyclone 1Gb) 12Gb ram, ik kan ook nog wel aan een Xbox raken maar weet niet wat daar op kan draaien. iemand die we nog wat wegwijs maakt (ben niet van de jongsten) vandaar dat het traag mag zijn ;-))
gr,
RB
 
Draait het niet in virtualbox met daarin xp genstalleerd?
Of als het een dos spel is, in dosbox.
 
Hoi Weballey,
"ben niet van de jongsten" dus virtual box en dosbox zegt me helemaal niets (vermoedelijk bedoelt U XP installeren op mijn PC die op windows 7 draait) het was geen dos spel, als het niet kan werken met eenvoudige aanpassingen hoeft het niet hoor, ben/was geen spelfanaat maar in de rustige uurtjes waagde ik me al eens aan een spelletje bovendien staat mijn C (SSD) bijna vol (nog 23GB) en is er zelfs geen plaats meer voor spelletjes.
Gr,
catmen
 
Stragegy boeit mij niet zo, maar er is vast wel wat te vinden. Er is de laatste tijd een stortvloed aan allerlei indie strategy games, vaak maar een paarhonderd MB groot. Je kunt hier eens tussen kijken. GoG heeft een hele hoop ook wat oudere games, die maar weinig kosten. Ze zorgen er bovendien voor, dat het zonder zelf iets anders te installeren speelbaar is. Dus ook antieke games in dosbox.

https://www.gog.com/games/strategy?sort=bestselling&page=1
 
OK bedankt heren,
Ergens "vreesde" ik daar al wel wat voor, dan lossen we maar wat kruiswoordpuzzel op die bestaan niet in 32 of 64 bit :))
Gr,
Catmen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan