• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Support Office 2010 eindigt

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeoG

Bekend gezicht
Lid geworden
19 feb 2018
Berichten
153
Waarderingsscore
2
Hallo,

Ik krijg sinds kort de melding bij het opstarten van excel de melding dat de support voor Office 2010 per 13 oktober 2020 eindigt.

Houdt dit in dat het niet meer bruikbaar is? Wat moet ik me bij de support voorstellen?

mvg,

Leo
 
Office 2010 is op die datum dus aan het eind van de ondersteuning gekomen, die tien jaar duurde, zoals gewoonlijk is bij Office producten van Microsoft.
Dat wil echter nog niks zeggen over de bruikbaarheid van Office 2010!
Het blijkt namelijk dat doorgaans Office nog jaren zonder (veiligheids)probelemen gebruikt kan worden.

Zo wordt Office 2003 ook nog vrijveel gebruikt (alweer 18 jaar oud) en erzijn mensen die wat het beste Office pakket wordt genoemd - Office 2000 - nog steeds gebruiken!
 
@LeoG niks van aantrekken van die meldingen, je kunt gewoon lekker Office 2010 blijven gebruiken
als het eenmaal goed werkt ,dan blijft het ook goed werken, en Support heb je dan niet nodig
 
Ok, dan blijft het lekker op de PC staan!

Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan