• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Surface i7 start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

timothy250

Vaak hier
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
963
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

ik heb sinds twee jaar een surface pro4 i7 256gb. Deze is al tweemaal ingewisseld vanwege een flikkerend beeld en uiteindelijk een beeld dat plotseling niet veel meer liet zien. Nu heb ik sinds driekwart jaar een nieuwe surface gekregen ter vervanging, die eigenlijk na twee maanden al niet meer aanging. Aangezien mijn garantie verlopen is na alle vervangen laptops zit ik nu dus met een surface die wel oplaad, tenminste het lampje van de oplader brandt, maar hoe lang ik de oplader ook erin laat, de surface start gewoon weg niet op. Ik ben bang dat dit ook nooit meer zal gebeuren, echter wil ik toch aan jullie hulp vragen.Ik heb microsoft meerdere malen gebeld om het probleem uit te leggen, en dat mij beloofd is een goed werkende surface terug te krijgen. Helaas is het keer op keer misgegaan en zit ik nu met een apparaat dat niet functioneert.

is er iemand die mij hiermee kan helpen?
Bedankt!
 
Hoe oud is dat apparaat nu, dus uitgaande van de originele koopdatum?
 
Origineel is gekocht in 2017, dit is de de derde aangezien ie twee keer vervangen is. Ik heb echter constant de originele garantie uit 2017 gehouden. Mij is verteld dat de vervangende apparaten altijd een refurbished apparaat is. Je krijgt nooit een nieuwe ter vervanging.
 
In principe kan jij terugvalllen op de Nederlandse Consumentenwet, die bepaalt dat computers mininmaal drie jaar zonder problemen moet kunnen draaien.

Jij zit dus nog binnen die drie jaar garantie regeling van de overheid.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan