• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Surround set zonder surround!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er misschien iemand die de tijd heeft om met teamviewer mee te kijken want ik kom er echt niet uit.
het zou me erg helpen
 
foto's uploaden doe je eerst naar imgdumper.nl
je plaatst vervolgens de eerste link van de 7 verkregen links ..
**dat is nog thans het moederbord dat jij vernoemde
 
foto's uploaden doe je eerst naar imgdumper.nl
je plaatst vervolgens de eerste link van de 7 verkregen links ..

oke dankje (ik ben nieuw hier)
59343caaa1882-IMG_1844.JPG

59343cc5c2da1-IMG_1845.JPG
 
  1. High Definition Audio
  2. 2/4/5.1/7.1-channel
    * To configure 7.1-channel audio, you have to use an HD front panel audio module and enable the multi-channel audio feature through the audio driver.
  3. Support for S/PDIF Out
Het moederbord bevat echt de aansluitingen voor jouw 5.1 set

http://www.gigabyte.com/Motherboard...gigabyte.com/Motherboard/GA-X58A-OC-rev-10#sp
http://static.gigabyte.com/Product/2/3870/4623_src.jpg

ik heb wat fotos toegevoegd hier kun je zien dat de aansluitingen alleen op mijn geluidskaart zitten.
Maar ik ga nu proberen om realtek hd audio manager te downloaden misschien dat dat nog kan helpen?
 
Onderste foto zie je de audio-aansluitingen van het moederbord.
 
Onderste foto zie je de audio-aansluitingen van het moederbord.
ja dat begrijp ik maar dat zijn toch niet de goede?
de middelste is voor stereo ? en de linker is voor microfoon terwijl die eigenlijk voor sub zou moeten zijn? de rechter is in dus dat klopt dan ook niet?
 
Ik vermoed dat je middels de RealTek instellingen de microfooningang erbij kan zetten voor 5.1
 
je dient dus het front paneel te gebruiken wil jij de 7.1 of de 5.1
plaats eens een afbeelding van de voorkant !
 
Ik vermoed dat je middels de RealTek instellingen de microfooningang erbij kan zetten voor 5.1

Oke dus u denkt dat wanneer ik mijn geluidskaart er uit haal
Vervolgens realtek download het zou moeten werken met alleen de 3 aansluitingen op mijn moederbord die er dus niet voor bedoelt zijn?
 
je dient dus het front paneel te gebruiken wil jij de 7.1 of de 5.1
plaats eens een afbeelding van de voorkant !

ik denk niet dat het met het front paneel kan.
deze is bovendien niet eens aangesloten omdat daar geen ruimte meer voor was op mijn moederbord
59344104334a7-IMG_1846.JPG
 
TimRooijendijk zei:
ik denk niet dat het met het front paneel kan.
nee ik ben verkeerd ...
ik vertaalde deze zin totaal verkeerd ""* To configure 7.1-channel audio, you have to use an HD front panel audio module and enable the multi-channel audio feature through the audio driver."" het is wellicht zoals Abraham54 eerder al vermelde dat je dus de Multi channel dient te activeren via de audio driver .
 
nee ik ben verkeerd ...
ik vertaalde deze zin totaal verkeerd ""* To configure 7.1-channel audio, you have to use an HD front panel audio module and enable the multi-channel audio feature through the audio driver."" het is wellicht zoals Abraham54 eerder al vermelde dat je dus de Multi channel dient te activeren via de audio driver .

zou je me hiermee kunnen helpen want ik weet niet hoe ik dit moet doen?
heb je misschien de tijd om me te kunnen helpen via teamviewer?
 
het installeren van realtek lukt ook niet
hij geeft een foutmelding aan:
er word geen stuurprogramma ondersteund in deze stuurprogrammabundel
 
sorry voor teamviewer ben ik niet te vinden ...
 
Navigeer naar C:\Windows\System32\cmd/cmd.exe en klik met rechts op [color=0000FF]cmd.exe[/color] en kies voor "Als administrator uitvoeren".

In het zwarte venster typ of kopieer/plak je nu sfc /scannow gevolgd door indrukken van de Entertoets.
Denk wel aan de spatie na 'sfc' indien het typt.

In het zwarte venster zie je vervolgens de voortgang van de scan - die even kan duren
SFC (SystemFileChecker) houdt in dat systeembestanden gecontroleerd worden op juist funktioneren, zo nodig volgt reparatie.
Let goed op de laatste meldingen in het venster: indien aangegeven wordt, dat herstel afhankelijk is van opnieuw opstarten, doe dit dan.

Is de scan klaar en hoeft er niet gerebooted te worden of na het heropstarten (cmd.exe weer met adminrechten opstarten) ga je door met de volgende opdracht.


In het zwarte venster typ of kopieer/plak je nu DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth gevolgd door indrukken van de Entertoets.

Ook nu wordt er een voortgang gegeven; de scan zal zelfs nog wat langer kunnen duren als de eerste.


Is die scan klaar, dan nogmaals sfc /scannow om de fouten die DISM.exe gevonden heeft te repareren.

Start hierna het systeem opnieuw op - ook als daar geen opdracht voor is en laat weten hoe een en ander is gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan