• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sync error OneDrive

Status
Niet open voor verdere reacties.

xxRoos123

Gevestigd lid
Lid geworden
15 mrt 2012
Berichten
210
Waarderingsscore
0
Goedenavond!

Iemand enig idee of je een Word bestand kan terughalen waarbij gebruik gemaakt is van autosave naar OneDrive?

Op een of andere manier is hij na 29-04 gestopt met syncen, terwijl er gister nog uitgebreid in het bestand is gewerkt. Er was gewoon internet connectie, dat kan het niet zijn.
 
Via OneDrive on-line kan je eens nakijken welke versie van het bestand effectief in de OneDrive zit.
 
Gister is de computer opnieuw opgestart uit eigen beweging. Hij heeft toen het word bestand afgesloten en weer opgestart na opstarten. Ik heb de hoop dat er ergens nog een recoveryfile zit maar ik heb de computer doorgesplit (hidden files zichtbaar gemaakt) maar ik kom er niet uit. Van 29 april tot gister is er gewoon gewerkt maar er is op een of andere manier niks opgeslagen tussendoor...
 
Kijk eens of het synchroniseren weer gaat werken door hier te kijken.

Jij hebt zeker niet zelf het Word bestand opgeslagen?
Misschien kun je voortaan de bewerkte bestanden even opslaan om problemen te voorkomen.
Welke versie van Office gebruik jij? Want als ik hier kijk lijkt het alleen voor Office 365 te werken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan