• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Synchronisatie agenda outlook 365 en iPhone

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThAdMa

Junior lid
Lid geworden
18 mei 2021
Berichten
78
Waarderingsscore
6
Op mijn windows 10 pc en mijn iPhone heb ik office 365 geïnstalleerd waarbij ik Outlook gebruik als email programma.
De mails worden gesynchroniseert echter niet de agenda's .
Ik heb de iPhone aangesloten op de pc en wil met iTunes de iPhone synchroniseren.
Ik zie in onderdeel "apparaten" wel de iPhone met de rubrieken music, photo's enz. maar niet het tabblad "Info" dat volgens de instructies nodig is om verder te kunnen met de instellingen voor de iPhone.
Wie kan mij verder helpen?
 
Over welk type van mail gaat het bij jou: POP, IMAP of Exchange? Bij een gewoon mailadres van een provider kan je via IMAP inderdaad enkel de mails synchroniseren. Werk je via een exchange (hotmail, gmail, livemail, enz) dan synchroniseert ie normaal gezien toch wel alles (mails, agenda, contacten).
Voor de instellingen op de iPhone zelf moet je even wachten tot een apple-gebruiker hier assententie biedt (zit zelf op Android, vandaar).
 
Gmail werkt via imap, en synchroniseert alleen mail. Google gebruikt iets anders om de agenda te synchroniseren
 
Ik dacht dat in outlook 365 zowel mail, contactpersonen als agenda standaard synchroniseren.
Ik hoop dat een apple-gebruiker mij verder kan helpen met iPhone en iTunes.
 
Nee, de synchronisatie hangt af van het protocol en de server die gebruikt wordt.

Wat voor email gebruik je? Gmail, een emailadres van je internetprovider of wat anders?
 
Ik gebruik een info@emailadres in mijn Outlook365 mailprogramma.
De synchronisatie heeft tot voor kort goed gewerkt; weet niet wat de oorzaak was.
 
Ik gok dat het een emailadres is van een gekocht domein, die bij een webhoster staat?
Als dat zo is denk ik dat het een Imap mailadres is, met geen mogelijkheid van het synchroniseren van de agenda.

Wat is er veranderd, sinds het niet meer werkt?
 
Ik heb nog wat aanvullende informatie: het probleem betreft een pc van een andere persoon die mij om hulp heeft gevraagd en die mij inmiddels wat meer informatie heeft gegeven.
Het schijnt dat die persoon per abuis een tweede Ofiice 365 had aangeschaft en de betaling nog net op tijd heeft kunnen annuleren ??. Sinds die tijd is het synchronisatie-probleen ontstaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan