• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Synchroniseren bestanden NAS en laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

AG60

Nieuw lid
Lid geworden
27 mrt 2021
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Zal mijn bestanden meestal in mijn Synology DS212J op, maar gebruik uiteraard mijn laptop op diverse locaties en dus staan die bestanden ook op mijn laptop. Hoe krijg ik het voor elkaar dat deze 2 bronnen hun documenten synchroniseren? Kom er met de handleiding niet uit.
 
Ik denk dat je beter op Rubensky kunt wachten, hij is zelf een Nas gebruiker en kan jou denk ik beter helpen dan de meeste leden hier.
 
Hoi AG60.

Het beste kan je daarvoor het package Synology Drive Client gebruiken. Dat pakket kan je vinden in het packagecenter. Dat is een pakket waarmee bestanden en verschillende versies kunnen worden gesynchroniseerd.

Het wordt daarmee een soort Dropbox of Onedrive alleen dan privé op je eigen NAS.

Hier lees je meer: DiskStation Manager - Knowledge Base | Synology Inc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan