• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naaldhak

Gevestigd lid
Lid geworden
5 sep 2013
Berichten
483
Waarderingsscore
6
Met Microsoft Office (hier wordt voornamelijk WORD daarvan gebruikt). Kun je synchroniseren.
Mijn vraag: kan dat net zo goed ook... met: Libre Office... en/of: ... Apache Open Office (De tekstverwerkers daarvan) ?
Of zijn er nog andere gratis tekstverwerkerprogramma's waar dat mee kan ?
 
wat versta jij onder synchroniseren?
met meerder mensen aan 1 document werken of iets anders?
 
Volgens mij wordt er bedoeld zoals het synchroniseren in office mbv het microsoft (wat automatisch gaat) zodra je bent aangemeld met een microsoft account in office. Ik denk dat het niet kan in Libre of Open office. Maar ik gebruik het niet, dus ik weet het niet 100% zeker.
 
boertje125 Ik werk erzelf niet mee. Maar is voor m'n partner (i.v.m. werk).
Het is volgens mij idd. zoals: Roxmarie, het aangeeft.
Wat bijvoorbeeld op the phone staat, qua documenten en zo... dat zou dan gelijk moeten lopen met wat je op je PC hebt staan (of in the cloud- of zo).
IN Microsoft Office werkt dat, volgens m'n partner heel goed.

En de vraag kwam tot stand, omdat een bepaalde vrije periode van Microsoft Office afgelopen is, maar m'n partner wel moet werken met een goede tekstverwerker die synchroniseren kan.
Nu zijn we uiteraard niet te beroerd om te betalen voor software, zoals Microsoft Office. Maar we willen dan niet... vastzitten aan een abonnement. Desnoods kost een Microsoftpakket ons een slordige € 200- of zoiets... geen punt.
Maar als we dàt betaald hebben, dan willen we het complete pakket ook op: DVD/CD, zodat we het (desnoods dan maar op 1 PC. Ook dàt accepteren we), zo kunnen gebruiken als wij dat zelf willen. Desnoods ook zovaak herinstallen (indien nodig ?), als we willen.
Met andere woorden: we zijn best bereid om een Microsoft Office pakket te kopen. Maar niet via een abonnement.

Helaas schijnt het steeds minder zo te werken. Je zit toch meer en meer vast aan een abo.
Maar dàt... willen wij nu juist niet !
Vandaar, en puur, louter en uitsluitend en ook maar alleen om die reden, kijken we naar andere pakketten (gratis- of niet...).
Maar dat synchroniseren moet dan dus wel ongeveer net zo lopen als bij Microsoft Office.
 
Office 2019 is nog steeds te koop, office 365 is abonnement.
 
Het gaat er dus alleen om dat je documenten in de cloud staan.
Dat is volgens mij niet eens primair office maar gewoon een document dat wordt opgeslagen op onedrive.

als je bijvoorbeeld dropbox installeert bereik je het zelfde
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan