• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Synology ds212j temperatuur onbekend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Console

Vaak hier
Lid geworden
23 apr 2012
Berichten
540
Waarderingsscore
1
Heb een Synology ds212j waarvan systeeminfo aangeeft temperatuur onbekend, heb al gegoogeld alleen kom niet op een omschrijving hoe dit komt aangezien mijn Synology ds115j wel de temperatuur aangeeft van de cpu en of case beide Synology geven wel een hdd temperatuur aan alleen ds212j mist temperatuur van case en of cpu.


Foto geupload via externe site aangezien via deze site niet foto beschikbaar is.
 
op de ene synology zit dus een sensor voor de temperatuur van de cpu en bij de ander weer niet
 
Als het goed is kan je op iedere NAS van Synology de temperatuur zien. Heb je wel de widgets ingeschakeld?
 
Welke widgets bedoel je, rechtsboven klik ik op widgets en dan een plus, toevoegen of zijn er nog andere opties voor de widgets? Via een duits forum heb ik een alternatief gevonden: Widget Temperaturanzeige?
 
Er is nog geen echt goede functionaliteit voor lees ik op andere fora. Zelfs dit jaar zijn er al vragen over gesteld elders. Synology Community

Wat je zou kunnen doen is een request indienen bij Synology. Als voldoende mensen dat doen heb je kans dat ze de functionaliteit gaan introduceren.

Op dit moment kan je alleen een paar basis gegevens uit je Synology halen.
 
De functionaliteit is er bij de ds115j deze geeft de temperatuur van de nas weer zodat een indicatie gemaakt kan worden voor de stille, normale of koele modus van de ventilator voor de hdd. In principe zie je ook de hdd temperatuur van de schijven dus de temperatuur van de nas zelf in principe overbodig voor de ds220j

reactie van synology assistent:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan