• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Synology foto’s verplaatsen naar andere map

Status
Niet open voor verdere reacties.

Console

Vaak hier
Lid geworden
23 apr 2012
Berichten
540
Waarderingsscore
1
Synology foto’s verplaatsen naar een andere map duurt super lang het zijn ongeveer 100 foto’s die al in een map in photo staan. Het duurt wel 45min totdat de synology bereikbaar is het is de ds115j. Weet dat het een goedkoopste model is. Mijn idee gaat naar dat de Synology de foto’s indexeert en dat dat super lang duurt. De foto’s zijn niet van belang en verwijder ik nader weer os er een optie dat ik voor een bepaalde map de indexeer functie uitzet en dat ik niet na 100 foto’s telkens 45 moet wachten totdat de nas weer benaderbaar is? Alvast bedankt! Mvg
 
Hier een artikel van de website van Synology. Beter dan op deze website kan ik het zelf niet uitleggen. Kijk daar eerst even kom je er niet uit, laat het dan weten dan help ik je verder.

 
dank je wel heel handig was al even aan het zoeken.. k zie nu dat screen capture dienok gemaakt heb per stuk 5/8mb groot zijn per foto dus vandaar dat het zolang duurt ik ga de foto’s allemaal verwijderen en eventueel miniaturen laten maken maar ja ook daar gaat vast tijd inzitten snap niet dat apple screen capture van 5mb groot laat zijn ik ben muziek aan het sorteren en wat ik weg wil doen maak ik screen capture van en van het geen dat ik wil behouden graag origineel kopen..
 
ik verplaatste de foto’s via ds file vandaar ws de traagheid. Via ds photo geen enkel probleem dus probleem opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan