• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Synology schroeven schijven 8 stuks

Status
Niet open voor verdere reacties.

Console

Vaak hier
Lid geworden
23 apr 2012
Berichten
541
Waarderingsscore
1
Inmiddels toch al 1/2 uurtjes op zoek naar schroeven voor de synology schijven. Heb en foto van de schroeven en zijn net anders dan de standaard 3.5 inch hdd schroeven van de lokale pc store. In principe zit de schijf vast met deze schroeven maar draaien door dus echt goed vast zitten de schijven niet. Maak me er niet druk over want de synology staat toch op een vaste plaats. Toch heb ik liever originele schroeven voor de synology. Heeft iemand een tip waar de schroeven (origineel) gekocht kunnen worden?


th
 
Bij de eerst zoek optie die ik vind, wordt aangegeven om bij een pc boer langs te gaan.
 
Hallo,

Dit soort word het meeste gebruikt: Klik.

Wil je echt de originelen zou je contact op moeten nemen met Synology.
 
Zijn ze te kort of is de draad niet standaard ? Geen schuifmaat om de draad te meten ?
 
Zijn ze te kort of is de draad niet standaard ? Geen schuifmaat om de draad te meten ?
Vertel, hoe doe je dat met een schuifmaat?
Diameter o.k. maar draad? en welke?
(diameter is 3,3 mm maar je hebt niets aan die kennis.)
Draad is UNC 6-32.
Werd aangegeven dat de TS niet de gewone harddisk schroeven wil, die ook voor cases worden gebruikt maar denkelijk die op de getoonde foto, met een deel een gladde hals, waarom speciaal die is voor mij onduidelijk.

Als je erop gaat zoeken zijn het allemaal die gewone HDD/case schroeven voor een Synology.
 
Die ongedrade gladde hals is omdat ze in tules (grommets) hangen om vibraties niet door te geven aan de kast.

Als het gaat om een gewone 3,5 inch HDD vast te zetten dan gaat het (wat schroefdraad betreft) om de #6-32 UNC schroef, en die is 3,52 mm doorsnede.

Misschien is dit iets:
Je moet wel erg opletten dat je ze niet voor de 2,5 insch schijven koopt, die zijn maar 3 mm, en makkelijker te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Synology gebruikt al jaren een goed klik systeem, waarom zou je daar schroeven aan toevoegen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan