• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Systeem

• Onderwerp starter Onderwerp starter swegdam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

swegdam

Gast
ik ben mijn besturingssysteem kwijt configuratiescherm systeem en dan geavanseerd en dan de opstart - de herstel instellingen het standaart besturingssysteem is weg hoe kan ik die weer krijgen???

alvast bedankt Sander !!

Hi Swegdam,

Probeer met je Windows opstartdiskette weer in te komen en laat scandisk via Dos draaien.
Hierdoor kun je achterhalen of er iets mis is.

Heb je overigens ook een Ghost image van de je PC, die zou je hierna evt. terug kunnen zetten.

Ik hoop dat je alles weer aan het werk krijgt

K1000

Ondervidnt je er verder last van? krijg je een optie tijdens opstarten uit te kiezen--> nee > verder zo laten.

:P
Volgens mij bedoelt hij dit ... ;)

swegdam.jpg

wij zijn al wat gewend :lol:

Originally posted by frankw@23-08-2004, 10:24:11
wij zijn al wat gewend :lol:
Ik ook dacht ik ;)

Maar iemand die zegt zijn besturingssysteem kwijt te zijn en toch in de configuratiescherm te kunnen komen is zijn besturingsysteem niet kwijt lijkt me.
Maar ik hebt hem nu ook hoor :D

encryptie ... :lol:

----------------------------

Hoi Swegdam, krijg je bij opstart mss de melding "ongeldige boot.ini Er wordt nu opgestart van c:/windows" en als je bij msconfig gaat zien (Start --> uitvoeren : msconfig), is dan dat tabje van "boot.ini" weg, dus staat het er gewoon niet meer tss?

boot1.jpg

Probeer eens met Systeemherstel naar een punt toen het nog niet was?

Heb je xp home of pro?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan