• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

systeembeheerder zonder er om te vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

fjord

Gevestigd lid
Lid geworden
26 mei 2010
Berichten
364
Waarderingsscore
0
Ik heb idd. Een vraag en als het niet al te omslachtig hoop ik dat (abraham 54), nog altijd actief is binnen het forum en zou ik graag deze vraag aan hem stellen; hij heeft mij altijd meer dan goed geholpen en de man bezit een persoonlijkheid die ik bijzonder op prijs stel. Wie heeft mij ooit gevraagd of alles ok met me was aan het 'begin' van de corona-ellende? Dit stelde ik meer dan op prijs! En de virtuele beloning gaat dam ook naar: abraham 54. Tenzij hij graag muziek maakt want daar heb ik nog wel een paar bijzondere programma's voor die ik je gaarne doe toekomen; niet in je hoedanigheid als welke je vervult bij het ncf maar wel als mensen onderling. Geen zorgen; ik ben een heteroseksuele man ;-) en heb niets van je nodig; bovenstaand vraag welke je me stelt was meer dan sufficiënt!
De vraag: doordat ik e.e,a, heb getweaked is het helaas zo, dat ik nu een 'systeembeheerder boven mij hebt die mijn leven stevig zuur maakt waar het m'n pc betreft. Weet jij wellicht raad?ik erger me bijzonder aan deze loze digitale eikel. Alles met jou in orde? Dat mag ik hopen en ik gun het je werkelijk van harte!!! Hoop van je te horen. Mijn tel. Nummer is bij de redaktie bekend ******: nu is het ook bij jou bekend... Maar voel je absoluut niet verplicht! Groeten: fjordemans
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waar heb je het over, jouw eigen Pc thuis of de Pc op je werk en is die Pc van jouw werkgever?

En graag een normale schrijfletter gebruiken, dat leest makkelijker.
 
In Schiedam is het ook heet, denk ik. :p
 
:cool:

tja met zulke letters kan de bril meteen in de kliko
 
Jammer dat er geen mod is die de letter grootte niet even aanpast.
 
Dat gebruik ik niet :)
Maar bedankt voor het aanpassen!
 
Word kent deze optie ook gewoon. Zie screenshot hieronder. De tekst selecteren en je kan kiezen welke optie je wilt.

5f2d3e2a6a182-2020-08-07_13_39_49-.png
 
Word kent deze optie ook gewoon. Zie screenshot hieronder. De tekst selecteren en je kan kiezen welke optie je wilt.

5f2d3e2a6a182-2020-08-07_13_39_49-.png
Die is zelfs nog makkelijker dan Excel, dan had ik de beginhoofdletters ook mee kunnen nemen :) En dan dacht ik nog wel een redelijke Office pro te zijn, weer wat bij geleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan